Gå til innhold

Sjokolade med appelsin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selges bare rundt jul så vidt jeg vet. Men noen butikker har Freias Dark Orange - den er også ganske god om du liker kombinasjonen sjokolade/appelsin

Jeg vet hvilken du mener, men det er mørk sjokolade ikkesant?

Jeg liker mørk sjokolade også, men den jeg tenker på er med lys sjokolade og kombinasjonen er så innmari god!

Men jeg får prøve meg på den fra Freia :-)

Annonse

Caloni Makaroni

Den har jeg ikke sett på mange år! Men jeg husker at vi spiste det en gang jeg var på vinter- eller påskeferie, så med mindre familien min hadde klart å spare en sjokolade helt siden juleferien (NEI!), så ble den da også solgt på nyåret.

Den har jeg ikke sett på mange år! Men jeg husker at vi spiste det en gang jeg var på vinter- eller påskeferie, så med mindre familien min hadde klart å spare en sjokolade helt siden juleferien (NEI!), så ble den da også solgt på nyåret.

Jeg skal gå innom Freia butikken på Karl Johan og høre om de har noen igjen :-)

Annonse

Jeg spiste den i julen hos en venninne, så med mindre sjokoladen hun serverte var ell gammel, så var den nok i salg i juletider :-)

Tenkte gå innom Freia på Karl Johan og høre om de har noen flere igjen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...