Gå til innhold

Hvor mange sengesett har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Man lager seg alltid de undskyldninger man trenger...*s*

Jeg har fortsatt ikke kjøpt lexingtonsengesett, men lurer på hvor lenge jeg klarer å utsette det...

''Jeg har fortsatt ikke kjøpt lexingtonsengesett, men lurer på hvor lenge jeg klarer å utsette det...

''

Haha! Tro du meg - en klarer seg utmerket godt uten (selv om kvaliteten er uovertuffen)! :-)

Fortsetter under...

Gjest majas mamma

Jeg har sju til dobbeltsenga, men skal kvitte meg med to av dem. Vi har spseialdyne 2,80 X 2,20 så jeg syr sammen to vanlige dynetrekk. Dattera har 5, og til gjester har jeg 6. Det jeg egentlig mangler er laken, så får benytte sjansen nå mens det er salg.

Gjest JUSTaMinute

Jeg har kastet, så har bare to sett igjen til dobbeltsenga. dvs to skift da selvfølgelig, vi har enkle dyner. Det er nok har jeg funnet ut, så skal ikke kjøpe nytt. Til gjester har jeg vel fire enkle sett, så skjer det uhell i dobbeltsenga, så kan jeg bare bruke av dette, det er gamle dobbelseng sett, så det er to og to like der også. Som regel er det dobbelseng som res opp til gjester også her hos oss.

Gjest Altformangesengesett

Måtte ta en kikk i skapet nå, gitt, og fant ut at vi har 6 sett til dobbel dyne, 1 sett til den ekstra lange dyna og 12 enkle sett til ungene og gjester.

Vi har i utgangspunktet ikke egne sengesett for gjester, men siden den lange dyna har blitt gjestesengdyne i øverste delen av familiekøya, så har vi jo i praksis det. I nederste delen av familiekøya har vi dobbeltdyne, så der bruker vi av samme bunken som til oss selv.

candyqueen_83

Jeg har kastet, så har bare to sett igjen til dobbeltsenga. dvs to skift da selvfølgelig, vi har enkle dyner. Det er nok har jeg funnet ut, så skal ikke kjøpe nytt. Til gjester har jeg vel fire enkle sett, så skjer det uhell i dobbeltsenga, så kan jeg bare bruke av dette, det er gamle dobbelseng sett, så det er to og to like der også. Som regel er det dobbelseng som res opp til gjester også her hos oss.

Om det skjer uhell i dobbeltsenga? Er det vanlig? Lol

Annonse

Måtte ta en kikk i skapet nå, gitt, og fant ut at vi har 6 sett til dobbel dyne, 1 sett til den ekstra lange dyna og 12 enkle sett til ungene og gjester.

Vi har i utgangspunktet ikke egne sengesett for gjester, men siden den lange dyna har blitt gjestesengdyne i øverste delen av familiekøya, så har vi jo i praksis det. I nederste delen av familiekøya har vi dobbeltdyne, så der bruker vi av samme bunken som til oss selv.

Jeg har alfor mange sengesett, iallfall dynetrekk. Putetrekk bruker jeg mer av. Laken følger jo nesten aldri med semgesettene, så det må jeg kjøpe av og til. Men jeg får og vinner altfor mange sengesett, så det er årevis siden jeg kjøpte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...