Gå til innhold

Ned i vekt - starter kl 00:00 mandag 1. februar

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker å se mitt gamle speilbilde

Jeg skal ned så mange kilo som mulig innen sommeren. Jeg er 168 cm og 79 kg. Vil ned 20.

Hvem henger seg på? Det har ingenting å si om du skal ned 100 kg, eller 5 kg. Vi starter nå, og drar lasset sammen.

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg er med. Skal ned ca 10-11 kg. Vet ikke om jeg har lyst til å skrive vekta nå.

Henger meg på her. Skal ned minst 15 kg. Begynte i januar, men det hele ble bare en stor nedtur. Nå starter jeg på friskt mot en gang til. Jeg skal spise sunt og trimme. Masse.

Annonse

Ino1365381263

...jeg er også med.... startet 4. januar, går ikke på spesiell slankediett, men har kuttet ut det aller meste av det usunne (les sukker) og kommet igang med regelmessig trening igjen.

Spiser ellers som normalt, og slik jeg ønsker å spise fremover.

Status før helgen var -3 kg, og jeg har som mål 3-4 til.

Ved veiing i dag hadde jeg gått opp, og status p.t er -2,4 kg siden 4.jan. (mistenker at mensen er årsaken her, og ikke bare at jeg unnet meg litt ekstra i helgen...)

Lykke til!

Gjest - Ingoen -

Hiver meg på!

Fødsel 3.januar, hadde lagt på meg 12 kg. 10 dager etter fødselen hadde jeg fortsatt 2,5 kg igjen av kiloene, veide da 62,5 kg. Er 159 cm høy.

Målet er først og fremt å motstå dette intense søtsuget som kommer nå når jeg ammer mye, er helt utrolig hvor lyst jeg har til å drikke brus (drikker ikke til vanlig) og spise godteri!

Neste mål er å ikke veie over 60 kg pr 1.mai, skal til syden da.

Til slutt vil jeg komme meg avgårde i bassenget og svømme en gang pr uke (straks barseltiden er over) + å gå 2 turer pr uke. Gleder meg til å få litt bedre kondis, måtte holde meg veldig i ro de siste tre mnd av svangerskapet.

Skal også være flink til å gjøre knipeøvelser - kjenner at det trengs!

Lykke til alle sammen,dette skal vi klare!

PS: Skal vi forresten ha ukens veietråd på mandager eller fredager? Syns det er så greit å ha en fast ordning på dette med veiing..

to-barns-mamman

Har allerede vært i gang en stund, begynte min livsstilsendring i slutten av oktober, og har siden da gått ned 9 kg. Men det er bare en liten begynnelse, skal ned ytterligere ca. 30 iallefall. Men jeg skal bruke laaang tid :-) Ikke noe hokus-pokus og hurtigløsninger denne gangen :-)

Lykke til - til oss alle :-)

Litt sent ute, men hiver meg på! :o) Da jeg veide meg i helgen veide jeg 61, men synes det går opp og ned fra 61 - 63.. skal veie meg i morgen tidlig og få riktig vekt. Var så flink her etter jul og gikk ned 1,8 kg på 1,5 uke, men så dro vi til syden en uke og da ble det en del øl og vin + gode middager.. :) Så kom jeg hjem og har vært syk i to uker, så blitt litt trøstespising og ingen trening! :o(

Skal endre kosten igjen og skjerpe inn på "ulovlig" mat..

Litt sent ute, men hiver meg på! :o) Da jeg veide meg i helgen veide jeg 61, men synes det går opp og ned fra 61 - 63.. skal veie meg i morgen tidlig og få riktig vekt. Var så flink her etter jul og gikk ned 1,8 kg på 1,5 uke, men så dro vi til syden en uke og da ble det en del øl og vin + gode middager.. :) Så kom jeg hjem og har vært syk i to uker, så blitt litt trøstespising og ingen trening! :o(

Skal endre kosten igjen og skjerpe inn på "ulovlig" mat..

Er forresten 164 høy, og ønsket vekt er 56-57 kg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...