Gå til innhold

Stryke sengetøy

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Stryker dere sengetøyet før dere legger det på senga, eller lar dere være?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• Lillemus

2

• Mrs. Wallace

2

• Tonette

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Akkurat det gidder jeg ikke å prioritere, nei!

Skrevet

Selvfølgelig stryker jeg ikke sengetøy. Jeg stryker minst mulig og bare det som er absolutt nødvendig.

Skrevet

Nei, stryking er omtrent det kjedeligste jeg vet så jeg gidder virkelig ikke stryke sengetøyet! Det har hendt jeg har strøket putevar om de var veldig krøllete, men når jeg rister dem litt før jeg henger dem opp til tørk blir de passe glatte og fine. :o)

Skrevet

Nei, men jeg henger det opp fint så det blir litt glatt. :-)

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Skikkelig ekkelt å legge seg i nyvasket sengetøy om det ikke er strøket!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg stryker minst mulig, så nei, jeg stryker ikke sengetøyet.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1265013891' post='4298031]

Jeg stryker minst mulig, så nei, jeg stryker ikke sengetøyet.

Godt å høre vi er flere om den saken.. :-)

Skrevet

Godt å høre vi er flere om den saken.. :-)

Jeg lager ikke arbeid for meg selv, sååå glad er jeg ikke i husarbeid ;o)

Nå har jeg ikke kapasitet til så mye, så jeg prioriteter, og guttungen er ganske frisk og rask selv om han må sove i ustrøket sengtøy. I tillegg bruker jeg tørketrommelen på dem, men ser ut som gutten overlever ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1265014403' post='4298043]

Jeg lager ikke arbeid for meg selv, sååå glad er jeg ikke i husarbeid ;o)

Nå har jeg ikke kapasitet til så mye, så jeg prioriteter, og guttungen er ganske frisk og rask selv om han må sove i ustrøket sengtøy. I tillegg bruker jeg tørketrommelen på dem, men ser ut som gutten overlever ;o)

*s*

Skrevet

*s*

Skal du høre enda mer?! Jeg stryker ikke dukene en gang! Ikke skjorter, med unntak av bunadskjorte, men ofte klarer jeg å lokke en av de andre til det også ;o)

Her henges alt som kan opp. Men ellers er jeg snill og grei altså, og flink til å lage og drikke kaffe, så det er ikke bare ille stelt i heimen.

*flirer*

Skrevet

Jeg stryker nesten ingenting, bare pentøy og juleduker. Absolutt ikke sengetøy.

Strykejernet vårt brukes nok oftere for å stryke på navnelapper enn for å stryke tøy.

Skrevet

Jeg stryker nesten ingenting, bare pentøy og juleduker. Absolutt ikke sengetøy.

Strykejernet vårt brukes nok oftere for å stryke på navnelapper enn for å stryke tøy.

Jeg stryker ikke på navnelapper heller jeg, kjøper bare klistrelapper. Huff, nei det sviktet nok noe i oppveksten på strykeopplæringen altså ;o)

Gjest majas mamma
Skrevet

Her i huset strykes det svært lite. Jeg stryker duker og av og til bukser. Mannern stryker sine egne skjorter, og han gjort det fort og enkelt, og bedre enn meg!! God opplæring fra svigermor!

Skrevet

Jeg gjør det ikke, men svigermor gjør det - og det er deilig å legge seg i senga i strøkent sengetøy, så jeg setter pris på at hun gjør det når hun stryker tøy for meg :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei - det gidder jeg da ikke.

Sengetøy går i tørketromelen etter vask, da blir det iallefall mykt, men IKKE krøllfritt.

Her strykes kun det som må strykes

Gjest Melis34
Skrevet

Niks,nei og nei hehe....det orker jeg da ikke...hater å stryke forøvrig,her er det kun duker og pen klær som strykes :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...