Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Siden 4. januar har jeg gått ned 3.6 kg, veier nå 56.8 kg. Den siste uken gikk jeg bare ned 400 g, så det er jeg ikke helt fornøyd med. Hadde jeg gått ned like mye nå som de tidligere ukene, ville jeg vært ferdig med slankingen. Nå er jeg et halvt kg unna målet mitt, håper det går bort kommende uke.

Jeg gikk ned bare 100 gram sist uke, men gikk ned 1 kg uka før det, så da er det ikke så nøye.

Går rette veien med deg, ser jeg :o)

Jepp :-)

Og i dag har jeg ekstra god samvittighet pga treningen. I morgen skal snuppa og jeg gå på ski til barnehagen, og så går jeg videre på ski til butikken og handler litt. Skal ha hjemmekontor - og vil kombinere det med litt skigåing :-)

Og så blir det vel mer måking i morgen, tenker jeg!

*ser ut på snøværet og tenker på hvor sterke armmuskler jeg kommer til å få...*

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg gikk ned bare 100 gram sist uke, men gikk ned 1 kg uka før det, så da er det ikke så nøye.

Går rette veien med deg, ser jeg :o)

Så rart, ser at flere her har gått ned lite i uke fire. Er det vanlig tro, at kroppen tar seg en pause i vektnedgangen etter tre uker?

Noen med erfaringer?

Siden 4. januar har jeg gått ned 3.6 kg, veier nå 56.8 kg. Den siste uken gikk jeg bare ned 400 g, så det er jeg ikke helt fornøyd med. Hadde jeg gått ned like mye nå som de tidligere ukene, ville jeg vært ferdig med slankingen. Nå er jeg et halvt kg unna målet mitt, håper det går bort kommende uke.

Så flink du har vært :-))))

Så rart, ser at flere her har gått ned lite i uke fire. Er det vanlig tro, at kroppen tar seg en pause i vektnedgangen etter tre uker?

Noen med erfaringer?

Ja, det kan jo være at en kommer på en slags "terskel" der kroppen prøver å justere seg litt etter lavere kaloriinntak?

Hmmmm - men jeg vil gjerne ned noen kilo til, og har tenkt å fortsette med prosjektet mitt. De lo av meg på jobb i dag, da jeg satt og maulet en halv blomkål :-))))

AneM1365380603

Noen med erfaringer?

Jeg har tidligere opplevd å gå litt opp også, men da er det stor vektnedgang uka før eller uka etter. Om det kommer rundt uke 4 er jeg ikke sikker på, men det skjer alltid før eller siden.

Gjest Ulvinnen

Jeg har tidligere opplevd å gå litt opp også, men da er det stor vektnedgang uka før eller uka etter. Om det kommer rundt uke 4 er jeg ikke sikker på, men det skjer alltid før eller siden.

Godt å høre at det er normalt :)

Krysser fingrene for at jeg vil få en stor vektnedgang kommende uke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...