Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer kl 20:30

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

15

• Lillemus

6

• morsan

6

• jubalong70

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

LOL :)

Klarer ikke å skrive øyenbRyn, engang jeg da...

Artig lell! :-)

Skrevet

Klarer ikke å skrive øyenbRyn, engang jeg da...

Artig lell! :-)

Tror likevel ikke du er like "blond" som Anka m/venner... ;)

Skrevet

Har allerede stilt inn på opptak :-)

hihi! Opptak? Du må såklart gjøre ditt ytterste for at vi kan diskutere dette kl 21:25 i kveld ;-)

Skrevet

Tror likevel ikke du er like "blond" som Anka m/venner... ;)

Det skal jo noe til - men takk for tilliten ;-)

Skrevet

hihi! Opptak? Du må såklart gjøre ditt ytterste for at vi kan diskutere dette kl 21:25 i kveld ;-)

Opptak er uansett praktisk pga all reklamen :-)

Skrevet

Det må jeg bare få med meg! Det er nesten så man blir sittende og måpe over at det er mulig...

Skrevet

Det skal jo noe til - men takk for tilliten ;-)

For å være ærlig tviler jeg på at noen er "blondere", selv om det finnes noen som nærmer seg

Gjest frudolén
Skrevet

Hjelp, dette blir et vanskelig valg. Hollywood-fruene eller Ullared?

Skrevet

Opptak er uansett praktisk pga all reklamen :-)

*blond* ;-)

Skrevet

Det må jeg bare få med meg! Det er nesten så man blir sittende og måpe over at det er mulig...

*hehe* Ukas happening ;-p

Skrevet

For å være ærlig tviler jeg på at noen er "blondere", selv om det finnes noen som nærmer seg

*hahaha* Glemmer aldri denne *s*

Skrevet

Hjelp, dette blir et vanskelig valg. Hollywood-fruene eller Ullared?

Valget kval...

Gjest Elextra
Skrevet

Har allerede stilt inn på opptak :-)

*løper og stiller på opptak*

Skrevet

*hehe* Ukas happening ;-p

Jeg så reprisen en lørdag her og ble helt matt... Og siden jeg ikke har noe annet på tapetet i kveld etter kl. 20:30 så jeg kan like godt ta et stevnemøte med rockeringen foran skjermen da. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg så reprisen en lørdag her og ble helt matt... Og siden jeg ikke har noe annet på tapetet i kveld etter kl. 20:30 så jeg kan like godt ta et stevnemøte med rockeringen foran skjermen da. :o)

''så jeg kan like godt ta et stevnemøte med rockeringen''

Hvilken knallidé, kanskje jeg rett og slett skal sette meg på sykkelen foran kjeller-TV'n..... hm, forutsatt at åtteåringen kommer seg i seng *hm*

Skrevet

''så jeg kan like godt ta et stevnemøte med rockeringen''

Hvilken knallidé, kanskje jeg rett og slett skal sette meg på sykkelen foran kjeller-TV'n..... hm, forutsatt at åtteåringen kommer seg i seng *hm*

Jeg trener mye foran tv'n. :o) Om ungene er oppe får jeg ikke gjort det, men ellers ser jeg f.eks. på God Morgen Norge når jeg trener om morgenen, enten fra sykkelsetet eller treningsmatta eller på noe på kveldstv når jeg trener etter at de har lagt seg. Praktisk. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...