Gå til innhold

Å ligge på svaberg

Anbefalte innlegg

Gjest Snubleteia
Skrevet

Savner dere det? Det gjør jeg. Sommer sommer kom til meg!

Skrevet

Svabergene er jo der fremdeles, og det er masse plass på denne tiden av året! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest rosarød
Skrevet

Nei faktisk ikke, den kommer når den kommer. Jeg har akkurat vært ute og gått tur i en drøy time i 18 minusgrader. Knakende snø under føttene, stjerneklart og en fantastisk frisk luft :) Nytbart!

Skrevet

Jeg har aldri lengta så mye etter sommer og sol som denne vinteren, tror jeg. 18 jævlige minus i kveld her. Fy faen :(

Skrevet

Jeg har aldri lengta så mye etter sommer og sol som denne vinteren, tror jeg. 18 jævlige minus i kveld her. Fy faen :(

Minusgrader skulle vært forbudt!

Alt godt til deg,

Skrevet

Jeg gleder meg alltid til sommeren, men går ikke rundt i hverdagen og savner den.

Skrevet

Du må da ikke banne over det flotte skiføret...*s*

Skrevet

Sukk ja - alt annet enn -15 og stiv kuling, please!!!

Gjest Melis34
Skrevet

JAAAA! jeg savner definitivt det....gleder meg til campingvogna og svaberg....her er det -22 så lengter etter varme nå. og tiden går ikke fort nok.

Gjest Elextra
Skrevet

Synes det er herlig med skikkelig vinter, jeg - når det først er denne årstiden! :-)

Skrevet

Sommer'n kommer når den kommer. Stabil vinter er pent. Men jeg hater at det er så dritkaldt at ungene må holde seg inne. *ny kuldeperiode,... igjen*

Skrevet

Ikke hør på frosken...

Skrevet

Du må da ikke banne over det flotte skiføret...*s*

Vanligvis regner jeg deg for å være særdeles frisk mentalt - et sunt sinn, rett og slett. Men når du snakker slik så blir jeg skikkelig i tvil.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Vanligvis regner jeg deg for å være særdeles frisk mentalt - et sunt sinn, rett og slett. Men når du snakker slik så blir jeg skikkelig i tvil.

Du er kanskje ikke vokst opp med skiturer?Har du forsøkt å like det?

Jeg tenker at de som ikke liker det, ikke vet sitt eget beste. De vet ikke hva de går glipp av, tror jeg:-)

Noe av det jeg er mest takknemlig for når det gjelder mine foreldre er skiturene de tok oss med på. Hadde de ikke gjort det, er det ikke sikkert jeg hadde lært meg å like det senere.

Skrevet

Du er kanskje ikke vokst opp med skiturer?Har du forsøkt å like det?

Jeg tenker at de som ikke liker det, ikke vet sitt eget beste. De vet ikke hva de går glipp av, tror jeg:-)

Noe av det jeg er mest takknemlig for når det gjelder mine foreldre er skiturene de tok oss med på. Hadde de ikke gjort det, er det ikke sikkert jeg hadde lært meg å like det senere.

Jeg hadde barneleddgikt som barn, så jeg kunne ikke nærme meg hverken langrenn eller slalomski. Jeg gikk på krykker mye av tiden.

Forøvrig er protesten min mot snø og kaldt, ikke ski i seg selv ;)

Skrevet

Sol, sommer, reker og kalde pils.. Mmmm....

Ikke lenge igjen nå. :0)

Skrevet

Ikke hør på frosken...

Gjør ikke det. Sjekk mail.

Skrevet

Å ligge på fjellet like ved sjøen var noe som hørte ungdomstida til - eller i alle fall tida før jeg fikk barn.

Ja - jeg savner det! Kunne ligge i timesvis stille og lese eller sove og høre bølgeskvulp! Om sommerene nå er vi som regel på ei strand - og jeg må være lysvåken hele tida og passe på. Men det er jo absolutt en sjarm det og!

Men hvis spørsmålet var om jeg savner sommeren nå - så svarer jeg NEI! Synes det er fantastisk med skikkelig vinter!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...