Gå til innhold

Hvor mange har dobbeldyne?

Anbefalte innlegg

Takk :)

Jeg er også frossenpinn, og har jo ei skikkelig god og varm dyne, egentlig. MEN: den er jo så lett, så det skal jo ingenting til før det "trekker" fra sidene :o

''og har jo ei skikkelig god og varm dyne, egentlig. MEN: den er jo så lett, så det skal jo ingenting til før det "trekker" fra sidene :o''

Akkurat - hjemme hos meg selv har jeg dundyne og der har jeg det ikke så kaldt på soverommet nettopp fordi den er så lett at det lett trekker inn på sidene. Har ullteppe og varmeflaske da så jeg holder varmen. :o)

Ulldyna er tyngre og ligger bedre rundt kroppen, men den må stappes inntil for å holde ordentlig på varmen synes jeg og da er den helt suveren!

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• morsan

10

• Axcia

7

• annegunn

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hvordan kan noen foretrekke ull og bomull fremfor dun?

Eller er du kanskje allergis?

Ulldyna kjennes akkurat like god ut som dundyner. Man ser ikke forskjell på dem. Eneste forskjellen er at ulldyna er mye varmere om vinterern, samt at man slipper å bli klam og kald dersom man svetter :)

Gjest Elextra

Ulldyna kjennes akkurat like god ut som dundyner. Man ser ikke forskjell på dem. Eneste forskjellen er at ulldyna er mye varmere om vinterern, samt at man slipper å bli klam og kald dersom man svetter :)

Men ulldyna må vel nødvendigvis bli en del tyngre?

Det jeg elsker ved dundyna er nettopp at den er så varm og lett på en gang! Men jeg skal medgi at jeg kan bli litt klam enkelte ganger.

Men ulldyna må vel nødvendigvis bli en del tyngre?

Det jeg elsker ved dundyna er nettopp at den er så varm og lett på en gang! Men jeg skal medgi at jeg kan bli litt klam enkelte ganger.

Nå er det så lenge siden jeg har brukt dundyne at jeg ikke helt greier å huske forskjellen, men jeg tror ikke det utgjør så stor forskjell? Jeg elsker at ulldyna virker lunere og varmere siden jeg er en frossenpinn ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...