Gjest Snubleteia Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 At de ikke må gå samtidig? Vaskemaskinen stjeler vanntrykket oppvaskmaskinen trenger for å få vasket og skyldt ordentlig. Nå vet du det. 0 Siter
Gjest nattvandrer Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har dem aldri på samtidig, for da går sikringen. Dessuten fungerer oppvaskmaskinen min dårlig uansett. 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har dem aldri på samtidig, for da går sikringen. Dessuten fungerer oppvaskmaskinen min dårlig uansett. Det er bra! 0 Siter
Line Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Nesj... det har jeg aldri hatt noen som helst problemer med, gitt. 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Nesj... det har jeg aldri hatt noen som helst problemer med, gitt. Les bruksanvisnigen da. 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Les bruksanvisnigen da. Vår Øverste sjef: Visste du det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Det kan umulig stemme. jeg har samme vanntilgang som naboen over og under meg + to til og da ville jo trykket mitt forsvinne hvis de vasket. 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Det kan umulig stemme. jeg har samme vanntilgang som naboen over og under meg + to til og da ville jo trykket mitt forsvinne hvis de vasket. Du kan ikke kjenne det selv! Om vanntrykket er for svakt for din oppvaskemaskin vil resultatet bli dårlig! 0 Siter
Sør Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Dette er vås! De har innebygde vannsensorer, og er ikke avhengig av vanntrykk for et godt vaskeresultat. Med vennlig hilsen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 I så fall så vasker og skyller begge tilfredsstillende likevel 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Det problemet slipper jeg tenke på..... 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Les bruksanvisnigen da. I brugsanvisningen tar de jo bare med alle slags rare forhold og begrensninger, så har de noe å pukke på når det er galt med maskinen. HAR du kjørt den samtidig med det og det så er det din egen skyld. Brugsanvisninger har blitt rene ansvarsfraskrivelsen for produsentene! Amen! 0 Siter
Gjest hushora Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Har aldri vært noe problem. Har "moderne" vannkapasitet! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg kjører dem samtidig stadig vekk og har aldri hatt problemer med det. 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Dette er vås! De har innebygde vannsensorer, og er ikke avhengig av vanntrykk for et godt vaskeresultat. Med vennlig hilsen At de skriver vås i bruksanvisningen for oppvaskmaskinen er meg ukjent! 0 Siter
Gjest Snubleteia Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Takk for tips! ;-) Bare hyggelig! 0 Siter
Line Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Les bruksanvisnigen da. Trenger ikke det, for begge maskinene går som noen klokker likevel. Selv om du har dårlig erfaring med det, trenger det ikke bety at jeg må endre på det jeg har gjort i alle år, fordi du mener at man ikke bør kjøre begge maskinene samtidig. Det er bra vanntrykk i huset mitt, og det er det hos leieboeren min også. Kanskje verre for de som bor i blokk. 0 Siter
Line Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Du kan ikke kjenne det selv! Om vanntrykket er for svakt for din oppvaskemaskin vil resultatet bli dårlig! Regner med man ser det ligger igjen rester av mat eller vaskemiddel på tallerkene i så fall. Hva var problemet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Trenger ikke det, for begge maskinene går som noen klokker likevel. Selv om du har dårlig erfaring med det, trenger det ikke bety at jeg må endre på det jeg har gjort i alle år, fordi du mener at man ikke bør kjøre begge maskinene samtidig. Det er bra vanntrykk i huset mitt, og det er det hos leieboeren min også. Kanskje verre for de som bor i blokk. ''Det er bra vanntrykk i huset mitt, og det er det hos leieboeren min også. Kanskje verre for de som bor i blokk.'' Jeg bor i blokk, langt oppe i etasjene til og med, men har ingen problemer med å kjøre vaskemaskin og oppvaskmaskin samtidig. Av og til dusjer jeg jo når en av dem går også, har aldri merket det på trykket i dusjen heller. Begge maskinene + dusjen er av nyere dato, dvs. maskinene er vel 6 år nå. Oj, er de såpass ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.