Gå til innhold

Du skal dø!

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

3

• Elis31

3

• morsan

2

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest imzedimze
Skrevet

at jeg har 1 mill på sperra konto som jeg ville tatt med meg til Kina og prøvd ut behandling, om jeg fikk den beskjeden i norge...

Gjest Durkness
Skrevet

at jeg har 1 mill på sperra konto som jeg ville tatt med meg til Kina og prøvd ut behandling, om jeg fikk den beskjeden i norge...

Dine milloner ville ha tilfalt dine arvinger uansett hvilken behandling du hadde forsøkt i Kina.

Gjest imzedimze
Skrevet

Dine milloner ville ha tilfalt dine arvinger uansett hvilken behandling du hadde forsøkt i Kina.

si det til de tre som har blitt erklært friske av hjernesvulst etter å ha fått behandling i Kina...etter å ha blitt oppgitt i Norge.

Skrevet

Noen ganger er det en befriende tanke, andre ganger skremmende.

Skrevet

Det anser jeg som helt selvfølgelig. Håper bare det tar en stund til :)

Gjest annlovinda
Skrevet

'Det skal vi jo alle sammen - får bare håpe det er lenge til.

Gjest Kanskje akkurat NÅ
Skrevet

Døden kan inntreffe når som helst...

Kanskje akkurat NÅ

Gjest Lever en stund til
Skrevet

Har du selv fått den beskjeden noen gang?

Det har jeg. Jeg har fått beskjed om at jeg har føflekkreft som har spredd seg til leveren. Og jeg har opplevd å spørre om jeg kan regne med å leve så lenge at jeg kan få følge sønnen min til hans første skoledag (det var 6 mnd frem i tid) og fått til svar, at: "Nei, beklager, så lenge vil du ikke leve". Det setter i gang litt tankearbeid, kan du si.

Mirakuløst nok har jeg også opplevd en måned senere å få vite at spredningen ikke var kreft likevel. Og at jeg får leve videre. Men at jeg en dag skal dø? Ja, det vet jeg veldig godt. Og gleder meg over all den tiden jeg får her nede.

Skrevet

Selve døden plager meg ikke nevneverdig, men jeg hadde blitt lei meg om jeg døde fra barnet mitt/barna mine før de var voksne. Det hadde også irritert meg at jeg ikke fikk oppnådd målet mitt, men siden den irritasjonen forsvinner i det jeg dør, så hadde jeg ikke plaget meg selv med det.

Jeg synes det er godt å tenke på at jeg skal dø en gang, jeg bare håper det blir når jeg er gammel nok :)

Gjest høstløv
Skrevet

At det er et unødvendig provoserende innlegg.

Skrevet

Husker da jeg mistet første barnet mitt, 3 år gml. Etterpå var jeg ikke redd for å dø i det hele tatt, ville til han.....

Nå da jeg har blitt eldre er tanken ofte der. Håper jeg blir så gammel at jeg føler å bli mett av dage, mange sier det da de blir gamle.

Vi vet jo aldri hva morgendagen bringer, jeg lever dagen i dag: Carpe diem!

Begynner jeg å tenke veldig så prøver jeg å skifte tankeemne.

Gjest Durkness
Skrevet

Husker da jeg mistet første barnet mitt, 3 år gml. Etterpå var jeg ikke redd for å dø i det hele tatt, ville til han.....

Nå da jeg har blitt eldre er tanken ofte der. Håper jeg blir så gammel at jeg føler å bli mett av dage, mange sier det da de blir gamle.

NHD sa engang at når man dør er det som før man ble født. Det er godt å vite.

Gjest Durkness
Skrevet

Mine tanker går til deg. Å miste sitt barn må være det verste som finnes. Verre enn å dø.

Skrevet

Det har jeg. Jeg har fått beskjed om at jeg har føflekkreft som har spredd seg til leveren. Og jeg har opplevd å spørre om jeg kan regne med å leve så lenge at jeg kan få følge sønnen min til hans første skoledag (det var 6 mnd frem i tid) og fått til svar, at: "Nei, beklager, så lenge vil du ikke leve". Det setter i gang litt tankearbeid, kan du si.

Mirakuløst nok har jeg også opplevd en måned senere å få vite at spredningen ikke var kreft likevel. Og at jeg får leve videre. Men at jeg en dag skal dø? Ja, det vet jeg veldig godt. Og gleder meg over all den tiden jeg får her nede.

Jeg ble svett bare av å lese innlegget ditt!

Gratulerer!

Gjest ikke død ennå :)
Skrevet

NHD sa engang at når man dør er det som før man ble født. Det er godt å vite.

Det er slik jeg også tenker på døden.

Det er uansett noe vi alle skal gjennom...

Gjest Lever en stund til
Skrevet

Jeg ble svett bare av å lese innlegget ditt!

Gratulerer!

Takk :)

Gjest Durkness
Skrevet

Å få en slik beskjed kan jeg ikke forestille meg. Det må være vondt. Det er godt at du fortsatt er i live. Takk for innlegget ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...