Gå til innhold

Du skal dø!

Anbefalte innlegg

Gjest imzedimze
Skrevet

Stort sett gjør faktisk norsk helsevesen det. Til og med kurer som bare har noen få prosents sjanser for suksess blir forsøkt.

Dødeligheten blant det som f. eks. reiser til Danmark er langt høyere enn de som behandles i Norge.

Ut over det er det en selvfølge at alle helsesystemer kan bli bedre. Alltid. Men det vi har er faktisk ganske så anstendig.

Med vennlig hilsen

moren til en venninne fikk 10 år etter å ha reist til danmark

men mange dør fordi de komme for sent og ikke alle kan hjelpes.

de tre i Kina jeg tenkte på ser det ganske lovende ut for, og deres forskning blir publisert.

så siden jeg faktisk har en mill på sperra konto, ville jeg i det minste forsøkt =)

http://www.newswire.ca/en/releases/archive/December2009/17/c3790.html

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

3

• Elis31

3

• morsan

2

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

moren til en venninne fikk 10 år etter å ha reist til danmark

men mange dør fordi de komme for sent og ikke alle kan hjelpes.

de tre i Kina jeg tenkte på ser det ganske lovende ut for, og deres forskning blir publisert.

så siden jeg faktisk har en mill på sperra konto, ville jeg i det minste forsøkt =)

http://www.newswire.ca/en/releases/archive/December2009/17/c3790.html

Det der har de gode statistikker over, og i gjennomsnitt så dør de som reiser til Danmark veldig mye tidligere. I tillegg til veldig mye fattigere.

Og det skjer da ofte at pasienter i Norge "lever 10 år lengre" enn det man antok at de ville gjøre.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg tenker at du må være litt mere presis:

http://www.deathclock.com/

Sånn, nå kan folk finne ut når de skal dø også.

Ha - jeg skal bli 101,5 år !

(var det egentlig en god nyhet ???)

Skrevet

Det er vel greit?

Håper bare jeg lever så lenge at mine etterlatte synes det er mer vemodig enn tragisk at jeg dør.

Skrevet

Det er vel greit?

Håper bare jeg lever så lenge at mine etterlatte synes det er mer vemodig enn tragisk at jeg dør.

''Håper bare jeg lever så lenge at mine etterlatte synes det er mer vemodig enn tragisk at jeg dør.''

Det var godt sagt. Jeg håper mine barn skal være "ferdige" med meg på en måte, ikke avhengige av - hverken følelsesmessig eller praktisk.

Gjest imzedimze
Skrevet

Det der har de gode statistikker over, og i gjennomsnitt så dør de som reiser til Danmark veldig mye tidligere. I tillegg til veldig mye fattigere.

Og det skjer da ofte at pasienter i Norge "lever 10 år lengre" enn det man antok at de ville gjøre.

Med vennlig hilsen

Den statistikken har ikke noe å gjøre med det fakta at de fleste som reiser til Danmark allerede er oppgitt av Norge? Og det er allerede for sent.

De bruker jo cellegifter i danmark også.

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg tenker at jeg er jo ikke alene om det, akkurat.

Og at jeg inderlig håper det skjer raskt og uten seigpining når jeg er gammel og grå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...