Gå til innhold

Hva gjør du hvis du føler deg deppa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste her inne som tør innrømme at jeg shopper. Ah.. det hjelper faktisk!

En rask gåtur med hunden hjelper også:-)

Skrevet

Er jeg den eneste her inne som tør innrømme at jeg shopper. Ah.. det hjelper faktisk!

En rask gåtur med hunden hjelper også:-)

Tør å innrømme?

Shopping er noe jeg gjør fordi jeg må, ikke fordi jeg har lyst. Det er som å si at jeg vasker doen om jeg er deppa ;)

Skrevet

Tør å innrømme?

Shopping er noe jeg gjør fordi jeg må, ikke fordi jeg har lyst. Det er som å si at jeg vasker doen om jeg er deppa ;)

Synd for deg:-) Jeg liker det!

Skrevet

Som regel har jeg det for travelt til å kjenne meg deppa. I seg selv et tegn på at aktivitet og mye på plakaten er med på å holde humøret oppe hos meg :o)

Er jeg deppa og lei er det som regel de dagene jeg f.eks skal på kveldsvakt og har tid til å kjenne på deppefølelsen i sofaen om formiddagen. Og så blir det verre fordi jeg ikke orker å gjøre det av husarbeid som jeg burde prioritert. Noen dager sier jeg bare til meg selv at det er helt greit å være lei, spise snop og se på tv i 5 timer før jeg går på jobb. Det er de helt klart kjipeste dagene. De dagene jeg tvinger meg opp og ut for å gjøre noe fornuftig, stiger humøret veldig mye på kort tid!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...