Gå til innhold

Jippi! Pære-is og Bugg relanseres! :-)))

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke savnet pæreis, men savner sommeren stadig vekk! ;)

Skrevet

Men de har stappet kunstig søtstoff i Bugg'en da :(

Nå har ikke jeg savnet akkurat den. Lakris-isen derimot - som fantes på begynnelsen/midten av 80-tallet, _den_ skulle jeg gjerne sett igjen. Får sjekke om det finnes en FB-gruppe for det...

Gjest Irrgelulær
Skrevet

PÆREIS ER DEN BESTE ISEN SOM FINNES! HURRA!!!!

Skrevet

Nå blir mannen min glad. Han elsker pære-is :)

Skrevet

Jeg savner en småsjokolade(løsvekt) som het trøffe eller noe sånt....*snufs*

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg så Bugg på Statoil, i ny og sukkerfri utgave. :-)

Skrevet

Men de har stappet kunstig søtstoff i Bugg'en da :(

Nå har ikke jeg savnet akkurat den. Lakris-isen derimot - som fantes på begynnelsen/midten av 80-tallet, _den_ skulle jeg gjerne sett igjen. Får sjekke om det finnes en FB-gruppe for det...

Isbilen har lakrisis.

Kjempegod!

Skrevet

Isbilen har lakrisis.

Kjempegod!

Det demrer - det har jeg visst funnet ut før - men jeg tror det er "feil" isbil... Er det den norske eller Hjem-Is?

Skrevet

Det demrer - det har jeg visst funnet ut før - men jeg tror det er "feil" isbil... Er det den norske eller Hjem-Is?

Hjem-IS har lakris-is.:-)

Før hadde de tyrkisk pepper-is. Den var god den!

Skrevet

Hjem-IS har lakris-is.:-)

Før hadde de tyrkisk pepper-is. Den var god den!

Ah - tyrkisk pepper-is hørtes også god ut... Innbiller meg at Hjem-is har sluttet her - men det skal undersøkes nærmere! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ah - tyrkisk pepper-is hørtes også god ut... Innbiller meg at Hjem-is har sluttet her - men det skal undersøkes nærmere! :-)

''Ah - tyrkisk pepper-is hørtes også god ut''

Gosh.

Puke.

Skrevet

Hjemis :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...