Gå til innhold

Ikke glem...

Anbefalte innlegg

Gjest Melis34
Skrevet

Her er det kjøpt inn all slags godt til fuglene :o) jeg synes det er så koselig å sitte på kjøkkenet og drikke te koppen min, å se ut på fuglebrettet,så mange fine små pjuskete pippiper.

Skrevet

Her er det kjøpt inn all slags godt til fuglene :o) jeg synes det er så koselig å sitte på kjøkkenet og drikke te koppen min, å se ut på fuglebrettet,så mange fine små pjuskete pippiper.

De er nydelige. Jeg syns det er så fælt når kattene har tatt en...

Min favoritt er dompappen, den er ikke å se så ofte. Men den er nusselig. :0)

Gjest Snubleteia
Skrevet

Er snart tom for solsikkefrø jeg. Må kjøpe mer :)

Skrevet

Vi har gitt mat til småfuglene siden snøen kom. Kjempekoselig å se på når de spiser :) Siden vi har to katter henger vi meiseboller høyt oppe. Dessuten har vi hengt opp et fuglebrett med tak utenfor kjøkkenvinduet (også det såpass høyt oppe at kattene ikke kommer til). Vi fikk rødstruper på besøk og disse kan visstnok ikke henge i meiseboller og spise, så av den grunn fikk vi opp et brett i tillegg :)

Skrevet

Vi har gitt mat til småfuglene siden snøen kom. Kjempekoselig å se på når de spiser :) Siden vi har to katter henger vi meiseboller høyt oppe. Dessuten har vi hengt opp et fuglebrett med tak utenfor kjøkkenvinduet (også det såpass høyt oppe at kattene ikke kommer til). Vi fikk rødstruper på besøk og disse kan visstnok ikke henge i meiseboller og spise, så av den grunn fikk vi opp et brett i tillegg :)

Så koslig, de er jo så søte. Vi skal henge maten høy opp, for kattene... Vi prøvde engang å henge det på sprossene på badevinduet, men kattene kom jaggu opp dit.. :0(

Skrevet

Er snart tom for solsikkefrø jeg. Må kjøpe mer :)

Så flott! Da tenker jeg småfuglene er fornøyde hos deg. :0)

Skrevet

Så koslig, de er jo så søte. Vi skal henge maten høy opp, for kattene... Vi prøvde engang å henge det på sprossene på badevinduet, men kattene kom jaggu opp dit.. :0(

Katter er gode klatrere ;-)

Vi har en liten veranda i annen etasje. Under verandagulvet har vi hengt meiseboller, og der kommer ikke kattene til :) De er ganske frustrerte for å si det sånn ;)

Skrevet

Katter er gode klatrere ;-)

Vi har en liten veranda i annen etasje. Under verandagulvet har vi hengt meiseboller, og der kommer ikke kattene til :) De er ganske frustrerte for å si det sånn ;)

Hihi, det vil jeg tro! :0)

Skrevet

Må innrømme at jeg er litt skremt av fugleinfluensa. Og vil derfor nødig ha masse fugleskit på gårdsplassen. Men faren for fugleinfluensaer kanskje over?

Skrevet

Må innrømme at jeg er litt skremt av fugleinfluensa. Og vil derfor nødig ha masse fugleskit på gårdsplassen. Men faren for fugleinfluensaer kanskje over?

Er ikke noe jeg bekymrer for hvertfall.

:0)

Skrevet

Vi har fuglebrett med tak høyt over bakken ved kjøkkenvinduet. Det kommer ikke pondus til. :)

Ha lagt ut tykke brødskiver i dag også. Må få kjøpt inn solsikkefrø igjen, men i dag lot vi handel være handel.

Skrevet

Vi har fuglebrett med tak høyt over bakken ved kjøkkenvinduet. Det kommer ikke pondus til. :)

Ha lagt ut tykke brødskiver i dag også. Må få kjøpt inn solsikkefrø igjen, men i dag lot vi handel være handel.

Hørtes bra ut.

Ikke godt å komme seg på handletur i dag.. Helt kaos på veiene!

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...