Gå til innhold

min stolte datter

Anbefalte innlegg

ringerikskringla
Skrevet

Min mann er gullsmed og har ett lite verksted i kjelleren.

Vi har flytte og i morgen skal min datter på 6 år enedelig få møte sin gamle veninne igjen.Nå sitter hun og pappan på verksted og lager ett smykke til veninnen. Hun har selv tegnet hjerte på papir og vært med og skjære det ut i en sølvplate.

Hun er helt i hundre og synes det er så gøy. Og veninnen får ett smykke som ingen andre har......

Kanskje hun blir en liten gullsmed

Skrevet

For et koselig innlegg :-) Venninnen blir sikkert superfornøyd!!!! :-)

Skrevet

Veldig hyggelig innlegg! Å få være med å lage et egetdesignet sølvsmykke - det er ikke noe alle barn har muligheten til :-) Tenker venninna også blir stolt :-)))

Skrevet

Så utrolig flott og personlig gave. Morsomt for datteren din å ha laget smykke selv.

Skrevet

Åhh, skulle ønske jeg var venninne til din datter, og hadde fått et sånt smykke :-) "smelt"

Skrevet

Så heldige både foreldre, datter og venninne er :)

Skrevet

Så gøy. Og slike gaver er jo ekstra verdifulle. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...