Gå til innhold

biff - tilbehør

Anbefalte innlegg

Gjest majas mamma
Skrevet

Mannen vil ha biff til kveldens lørdagskos. Men har dere en spennede variant dere vil dele, eller tips til litt spennende grønnsaker eller sauser. Elsker biff, men kunne tenke meg litt mer enn bare biff og føltegratnerte/bakte poteter.

hva med ratatouille f.eks., passer det til biff? Fint med rask tilbakemelding for vi skal snart ut og handle!!

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Liker best biff med fløtegratinerte poteter, børnnaissaus og stua erter selv. Men det blir vel forlite fint og modderne for deg?

Gjest majas mamma
Skrevet

Liker best biff med fløtegratinerte poteter, børnnaissaus og stua erter selv. Men det blir vel forlite fint og modderne for deg?

Nei, ikke nødvendigvis. Stuede erter har jeg aldri prøvd før, ikke til biff. Er ikke nødvendigvis på jakt etter noe "moderne", bare en litt annerledes variant enn den jeg pleier å ordne.

Skrevet

Du glemte stua tyttebær...

Skrevet

Vi skal ha brokkoli og blomkålgrateng til. En satat og rosepepper saus.

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Du glemte stua tyttebær...

Til Biff??????

Skrevet

jeg syns det er godt med salat til, mais, berneusaus og en stekt tomat ved siden av.. nam... og evt hvitløksbaguetter..

Skrevet

Mitt favorittilbehør i det siste har vært å steke paprikastrimpler, purreløkringer og skivet sopp i stekepanna. Og etter at biffen er stekt, har jeg laget fløtesaus ved å ha fløte oppi stekepanna, pepper, salt, litt ymse krydder og litt vann og la det koke litt/reduseres. Nam nam:-)

Jeg liker også godt grønn asparges til, og den steker jeg også gjerne i stekepanna.

Skrevet

Mitt favorittilbehør i det siste har vært å steke paprikastrimpler, purreløkringer og skivet sopp i stekepanna. Og etter at biffen er stekt, har jeg laget fløtesaus ved å ha fløte oppi stekepanna, pepper, salt, litt ymse krydder og litt vann og la det koke litt/reduseres. Nam nam:-)

Jeg liker også godt grønn asparges til, og den steker jeg også gjerne i stekepanna.

Du gjør sånn som meg, jeg steker masse grønnsaker ved siden av og lager ofte grønn peppersaus ved siden av

Skrevet

Du gjør sånn som meg, jeg steker masse grønnsaker ved siden av og lager ofte grønn peppersaus ved siden av

mmmm fikk lyst på biff :-)

Skrevet

mmmm fikk lyst på biff :-)

Jeg og og det har jeg ikke i huset :o(

Skrevet

Jeg og og det har jeg ikke i huset :o(

ikke jeg heller...

Skrevet

Til Biff??????

Det er iallefall bedre til biff enn til sex.

Skrevet

''Det er iallefall bedre til biff enn til sex.''

Klikket meg inn fra 100 nyeste og lurte fælt på hva i huleste du svarte på! Måtte inn i tråden for å se og da ga det plutselig mening. :o)

Skrevet

...skeptisk...

Skrevet

''Det er iallefall bedre til biff enn til sex.''

Klikket meg inn fra 100 nyeste og lurte fælt på hva i huleste du svarte på! Måtte inn i tråden for å se og da ga det plutselig mening. :o)

Hehe ;-)

Var litt usikker på om det var særlig lurt å skrive dette her, for den er ganske intern. Andre kan jo begynne å lure på om jeg er riktig navla ;)

Skrevet

...skeptisk...

Forsåvidt jeg også, men må man velge mellom to onder, så...

Skrevet

Jeg pleier å steike strimler av paprika + sukkererter ved siden av. Stekt sopp er også nydelig.

Skrevet

Hehe ;-)

Var litt usikker på om det var særlig lurt å skrive dette her, for den er ganske intern. Andre kan jo begynne å lure på om jeg er riktig navla ;)

Jeg skjønte hva du mente med en gang jeg så hvem du svarte. ;o)

Skrevet

Jeg skjønte hva du mente med en gang jeg så hvem du svarte. ;o)

Jammen godt å høre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...