Gjest Niccola Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg håper på Keep of Kalessin! :-) Det hadde vært dødskult! MEn jeg tror kanskje Didrik kommer til å vinne. Om vi sender KoK vil det jo nesten virke som vi prøver å gjøre det samme som Finland da de vant med sine hardrockere? :-) Liker fremdeles Muri best jeg, men synes nivået er stusselig i år, må jeg si.... 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Om vi sender KoK vil det jo nesten virke som vi prøver å gjøre det samme som Finland da de vant med sine hardrockere? :-) Liker fremdeles Muri best jeg, men synes nivået er stusselig i år, må jeg si.... Neisj. De hadde masker og fjas, KoK er "ekte vare". De kommer i alle fall til å skille seg ut. Jeg er enig i nivået. Man skulle tro at såpass kjente artister skulle klare å komme opp med noe mer. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Didrik eller A1 ) Godtar også KoK! 0 Siter
Gjest mimmmyyy Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 keep of kalessin vinner!!!! blir i kjempegodt humør av den sangen! HERLIG LÅT! 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Didrik eller A1 ) Godtar også KoK! Ser flere her liker Didrik.. Kan ikke si meg enig, dessverre.. For herremin så lang tid det tar før det skjer noe som helst i den låta. :-) Og han sliter hele første 2/3. Heia Muri - han fenger nok både fjortiser og homser, og sanker dermed massevis av stemmer bare der ;-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Alexander Stenerud og Give It To Me er helt klart det beste bidraget på alle måter. Jeg ble skikkelig sur nå når han ikke gikk videre. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 keep of kalessin vinner!!!! blir i kjempegodt humør av den sangen! HERLIG LÅT! Hæ? Det kan du vel ikke mene!?!?!?! Er jo ingen sang det... Det finnes ikke noe musikalsk ved den låten, og det er iallafall ingen sang! Bare bråk og brøling i mine ører... Har ingenting i MGP å gjøre, synes jeg. Det er jo ingen melodi! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Maria A syns jeg er flink. Men favoritten er KOK! Håper de går videre. :0) 0 Siter
brulla Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg bare nyter synet av Didrik og han "lille" mørke i A1 ;-) Sukk.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 keep of kalessin vinner!!!! blir i kjempegodt humør av den sangen! HERLIG LÅT! Jaaaaaaaa! Hoho! ;p 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg håper Didrik vinner. Det er den mest effektive måten å forhindre at vi vinner den den internasjonale finalen juhuuuuu 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg håper Didrik vinner. Det er den mest effektive måten å forhindre at vi vinner den den internasjonale finalen juhuuuuu Stemmene raser hvertfall på. Jeg forstår ikke hvor folk har ørene sine. :-) Men med tanke på hvor høye salgstall Sputnik og Vikingarna har her til lands.... ;-P 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Didrik vinner;) Kjente det på gåsehuden!!!! Fantastisk stemme! Gratulerer )) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Sa jo at Didrik ville vinne;))) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Sa jo at Didrik ville vinne;))) Du gjorde det! :-) Min favoritt kom på 4. plass, ikke verst det heller ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 i å IKKE vinne den store MPG finalen...... 0 Siter
Lisabeth Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 i å IKKE vinne den store MPG finalen...... Ja, aldri så galt at det ikke er godt for noe! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Du gjorde det! :-) Min favoritt kom på 4. plass, ikke verst det heller ;-) Absolutt ikke;)) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 i å IKKE vinne den store MPG finalen...... Ikke sant. Men det er nok like greit :-) Skjønner ikke musikksmaken til folk, pluss at dette har vi jo hørt hundretusen ganger før. Kjedelig kjedelig kjedelig. Musical-ballade. Jaja, whatever. ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Arredondo, ja, *gjesp* Jeg har aldri vært noe begeistret for henne, og denne låten var jo bare gørrkjedelig. Vi startet å se på MGP med tidsforskyvning på digitalboksen, og brukte deler av Arredondo til å spole oss til live-sending igjen...,-) Muri var en fin radiolåt, men blir for kjedelig på scenen slik - ville svært lett ha forsvunnet i mengden på Eurovision. Men den var juniors favoritt:-) Jeg heiet på både KoK OG på Didrik Solli Tangen, så her var det jammmen spredning i hva jeg likte :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.