hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 i å IKKE vinne den store MPG finalen...... Vi kommer skyhøyt opp! Lover jeg deg;)) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Ikke sant. Men det er nok like greit :-) Skjønner ikke musikksmaken til folk, pluss at dette har vi jo hørt hundretusen ganger før. Kjedelig kjedelig kjedelig. Musical-ballade. Jaja, whatever. ;o) Ja, det var kjedelig... Rett og slett...Helt flaut. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Arredondo, ja, *gjesp* Jeg har aldri vært noe begeistret for henne, og denne låten var jo bare gørrkjedelig. Vi startet å se på MGP med tidsforskyvning på digitalboksen, og brukte deler av Arredondo til å spole oss til live-sending igjen...,-) Muri var en fin radiolåt, men blir for kjedelig på scenen slik - ville svært lett ha forsvunnet i mengden på Eurovision. Men den var juniors favoritt:-) Jeg heiet på både KoK OG på Didrik Solli Tangen, så her var det jammmen spredning i hva jeg likte :-) Så vant du jo også)) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Vi kommer skyhøyt opp! Lover jeg deg;)) Hehe, ja du tror! Nei, dette var den kjipeste sangen... :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Ja, aldri så galt at det ikke er godt for noe! Hehe, jepp! ;p 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg bare nyter synet av Didrik og han "lille" mørke i A1 ;-) Sukk.... Jeg nyter synet av Didirik og Christian i A1:-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Så vant du jo også)) Ja, jeg gjorde det:-) Men hadde fint tålt det dersom det ble KoK eller A1 også :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hehe, ja du tror! Nei, dette var den kjipeste sangen... :0) Neida, mora2, bare du som ikke like noe som tilnærmer seg litt opera;))) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Ja, jeg gjorde det:-) Men hadde fint tålt det dersom det ble KoK eller A1 også :-) Elsker A1, de er en herlig gjeng, men ble slått av en "operasanger" still in the making... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Neida, mora2, bare du som ikke like noe som tilnærmer seg litt opera;))) Haha, uff, nei det var rett og slett bare kjipt. Ikke hjalp det å se på den smøbukken heller. ;p 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Elsker A1, de er en herlig gjeng, men ble slått av en "operasanger" still in the making... Baratt-Due har virkelig blitt den reneste MGP-fabrikken! 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Stemmene raser hvertfall på. Jeg forstår ikke hvor folk har ørene sine. :-) Men med tanke på hvor høye salgstall Sputnik og Vikingarna har her til lands.... ;-P Grøss 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Neida, mora2, bare du som ikke like noe som tilnærmer seg litt opera;))) Dette er da ikke en operastemme, noe mer enn Jan Werner var en operastemme....:-( 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Dette er da ikke en operastemme, noe mer enn Jan Werner var en operastemme....:-( Ja, selv om Didrik ST til vanlig studerer Opera, så synger han ikek vinnerlåten med operastemme/-teknikk. Høres mer ut som en musical. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Haha, uff, nei det var rett og slett bare kjipt. Ikke hjalp det å se på den smøbukken heller. ;p For meg var det stemmen ikke smørbukken... Hadde bestemt meg for å ikke like han, fordi aviser etc skrev så mye om utseende, men stemmen tok meg;)) 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Ja, selv om Didrik ST til vanlig studerer Opera, så synger han ikek vinnerlåten med operastemme/-teknikk. Høres mer ut som en musical. Enig med deg. Han synger med typisk musical-stemme:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Baratt-Due har virkelig blitt den reneste MGP-fabrikken! Hvem er det? 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 For meg var det stemmen ikke smørbukken... Hadde bestemt meg for å ikke like han, fordi aviser etc skrev så mye om utseende, men stemmen tok meg;)) Han er jo utvilsomt ganske vakker da:-) Minner meg litt om Morten Harket. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 For meg var det stemmen ikke smørbukken... Hadde bestemt meg for å ikke like han, fordi aviser etc skrev så mye om utseende, men stemmen tok meg;)) Det må jo ha vært mange som har likt han ja. Jeg fatter bare ikke hvorfor?... Men,men, smaken er som baken. ;p 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Han er jo utvilsomt ganske vakker da:-) Minner meg litt om Morten Harket. ..litt for fløtepus synes jeg, men.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.