morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hvem er det? Den musikkskolen i Oslo der både Rybak og Solli tangen studerer, henholdsvis fiolin og opera. 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 ..litt for fløtepus synes jeg, men.. Det synes ikke jeg. Stemmen, utseendet og sangen passet bra sammen:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Dette er da ikke en operastemme, noe mer enn Jan Werner var en operastemme....:-( ''Dette er da ikke en operastemme, noe mer enn Jan Werner var en operastemme....:-('' Jo, det er det, men den må utvikles. Jan Werner hadde operastemme! Nå vet jo ikke jeg hva dine kriterier er for en operastemme, men i mine ører, så ville JW blitt utmerket og Didrik har talentet;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Han er jo utvilsomt ganske vakker da:-) Minner meg litt om Morten Harket. Too young;)) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 i å IKKE vinne den store MPG finalen...... Enig med deg mora2. Skikkelig kip You Raise Me Up aktig låt som er helt uinteressant det der.. Gjeeesp. Nei vi burde sendt KoK 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Det må jo ha vært mange som har likt han ja. Jeg fatter bare ikke hvorfor?... Men,men, smaken er som baken. ;p Og den er delt;))) Siden han var en forhåndsfavoritt, så hadde jeg bestemt meg for å mislike både han og sangen, men han sang sååå vakkert...) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Den musikkskolen i Oslo der både Rybak og Solli tangen studerer, henholdsvis fiolin og opera. OK;) De gjør tydeligvis en god jobb med å finne talenter! 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 ''Dette er da ikke en operastemme, noe mer enn Jan Werner var en operastemme....:-('' Jo, det er det, men den må utvikles. Jan Werner hadde operastemme! Nå vet jo ikke jeg hva dine kriterier er for en operastemme, men i mine ører, så ville JW blitt utmerket og Didrik har talentet;) Jan W var nok litt for rå i følelseslivet til å kunne bli en operasanger. Men jeg ser at faren til JW lovpriser Didrik og sangen hans på JW's hjemmeside:-) Gåsehud...skriver han:-) Men Didrik er litt mer Josh Groban, synes jeg, 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Han er jo utvilsomt ganske vakker da:-) Minner meg litt om Morten Harket. Ja, han er jo det :-) 0 Siter
brulla Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg nyter synet av Didirik og Christian i A1:-) He, He ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jan W var nok litt for rå i følelseslivet til å kunne bli en operasanger. Men jeg ser at faren til JW lovpriser Didrik og sangen hans på JW's hjemmeside:-) Gåsehud...skriver han:-) Men Didrik er litt mer Josh Groban, synes jeg, Hvem er josh groban? Ok, jeg skal søke, men har ikke hørt om han før;) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Enig med deg mora2. Skikkelig kip You Raise Me Up aktig låt som er helt uinteressant det der.. Gjeeesp. Nei vi burde sendt KoK om vi hadde sendt dem, hadde det sikkert blitt kokvarmt- i telenorbygget.. :-) Hadde håpet de vant, her også.. 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Enig med deg mora2. Skikkelig kip You Raise Me Up aktig låt som er helt uinteressant det der.. Gjeeesp. Nei vi burde sendt KoK ''Nei vi burde sendt KoK :D'' Jammen bra preposisjonen der var 'of' og ikke f eks 'up'! 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jan W var nok litt for rå i følelseslivet til å kunne bli en operasanger. Men jeg ser at faren til JW lovpriser Didrik og sangen hans på JW's hjemmeside:-) Gåsehud...skriver han:-) Men Didrik er litt mer Josh Groban, synes jeg, åhhh Josh Groban! *sukk* 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Forresten, det var kun menn som gikk videre til superfinalen - lurer på hvor lenge siden sist det skjedde;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 ''Nei vi burde sendt KoK :D'' Jammen bra preposisjonen der var 'of' og ikke f eks 'up'! Jeg tror gutta angrer at de ikke kalte seg Keep up i dag... ;-) 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hvem er josh groban? Ok, jeg skal søke, men har ikke hørt om han før;) Her, hidi: 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 om vi hadde sendt dem, hadde det sikkert blitt kokvarmt- i telenorbygget.. :-) Hadde håpet de vant, her også.. Hadde vært kjempeartig å vekket Europa med skikkelig pyroshow! 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hvem er josh groban? Ok, jeg skal søke, men har ikke hørt om han før;) Men denne versjonen er enda vakrere: 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg tror gutta angrer at de ikke kalte seg Keep up i dag... ;-) *knis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.