Gjest Istapp Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Er det på søndag det er morsdag? Pleier dere gi noe til mødrene deres? 0 Siter
Gjest kake og blomster Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Vi pleier å treffes (hos en av oss barna, eller hos henne) og så gir vi blomster. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 På søndag er det morsdag, Valentines og Fastelavn Mor pleier å få et kort og en telefon 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 På søndag er det morsdag, Valentines og Fastelavn Mor pleier å få et kort og en telefon Oi,det var mye på en gang. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det er på søndag som kommer :-) Det er i tillegg fastelavens og valentinsdag på samme dag :-) Vi bruker å gi blomster til mamma. Av barna får jeg hjemme laget kort og masse gode ord og og hvor glad de er i mammaen sin osv. Altså - den beste gaven jeg kan få (synes jeg) hvordan gjør dere det? 0 Siter
laban Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 I Norge er morsdagen alltid andre søndag i februar. Valentines er datofestet og fastelaven har med kirkeåret å gjøre, så det er tilfeldig at de faller sammen i år. Vi gjør ikke noe særlig utav mors- og farsdag. Vi feirer bursdager. 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det er på søndag som kommer :-) Det er i tillegg fastelavens og valentinsdag på samme dag :-) Vi bruker å gi blomster til mamma. Av barna får jeg hjemme laget kort og masse gode ord og og hvor glad de er i mammaen sin osv. Altså - den beste gaven jeg kan få (synes jeg) hvordan gjør dere det? ''Av barna får jeg hjemme laget kort og masse gode ord og og hvor glad de er i mammaen sin '' Så koselig ;-) Pleier å kjøpe en liten ting til min mor,kort får hun også. Av mine barn får jeg også en liten ting,men den pleier faren å kjøpe. Nå de var mindre fikk jeg også kort, og ting de hadde laget på skolen eller i barnehagen,var det som varmet mest. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Oi,det var mye på en gang. Ja I tillegg har vi bursdag i familien den dagen Det blir mye feiring på en gang 0 Siter
Speak Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ja, på søndag. Kjøper nok noen blomster som ho får da jeg treffer henne på lørdag. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 ''Av barna får jeg hjemme laget kort og masse gode ord og og hvor glad de er i mammaen sin '' Så koselig ;-) Pleier å kjøpe en liten ting til min mor,kort får hun også. Av mine barn får jeg også en liten ting,men den pleier faren å kjøpe. Nå de var mindre fikk jeg også kort, og ting de hadde laget på skolen eller i barnehagen,var det som varmet mest. Høres koselig ut ja :-) 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ja I tillegg har vi bursdag i familien den dagen Det blir mye feiring på en gang Hehe,er vel kanskje like greit å ta alt på en gang :-D 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hehe,er vel kanskje like greit å ta alt på en gang :-D he, he - ja, hvorfor ikke 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Nei, har aldri hatt tradisjon for det, selv om det hendte min mor fikk en liten oppmerksomhet i gamle dager. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Min mor lever ikke lenger, men vi pleide å gi en liten oppmerksomhet til henne mens hun levde ja. Ungene tegner gjerne noe og lager et kort til meg og eksen kjøper gjerne noe fra ungene. I år har jeg vært frekk nok til å si fra at jeg ikke ønsker meg sjokolade, det er nemlig veldig ofte akkurat det jeg får fra den kanten til morsdagen. ) Dvs. jeg sa at jeg ikke skulle ha noe og i alle fall ikke sjokolade. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Må vel få ungene til å lage noe fint til henne. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.