Gå til innhold

FU: Damer og deodorant

Gjest finner ikke gammelfavoritten

Anbefalte innlegg

Gjest finner ikke gammelfavoritten
Skrevet

Stick eller roll-on? Eller kanskje spray?

Merke?

Tar du et strøk, eller maler du fram og tilbake?

*må ha ny etter div. bomkjøp. Den deoen jeg brukte i går gikk i søpla (lilla Bionical), og har kun igjen er liten rest av en gammel en*

Skrevet

Roll on. Antiperspirant, uten (noe særlig) parfyme. Clinique og Estee Lauder er best, Lancone og Bioteherm er ok.

Så bruker jeg parfyme ved siden av.

Skrevet

Jeg bruker roll-on fra apoteket, 24 STOPP. Den lukter ikkenoe, og gjør at man ikke svetter så mye. Jeg svetter stort sett ikke under armene etter jeg begynte med denne (på trening da..) og det lukter aldri svette av meg. Før ejg fikk barn kunne jeg bruke hva som helst uten at det luktet, men etter jeg ble mamma så synes jeg det stinka - og da var det kun denne som funka, så har brukt den i 5 år. Tar på under hele armen ja, men ruller ikke som besatt - da tørker det jo aldri..

Skrevet

Denne tråden skal jeg følge med på - finner ingenting som erstatter - hold dere fast - gode gamle rosa MuM. Luktet a l d r i svette med den, men etter den gikk ut av produksjon (jadda - drar på årene;) finner jeg ingenting.

Skrevet

Bruker nivea roll on nå og ldb om en annen,må skifte merker ganske ofte for de slutter å fungere...tar det jeg finner på butikken.

Gjest majas mamma
Skrevet

Eneste som fungerer for meg er Hugo Boss, Deep Red roll on. forholdsvis dyr, men veldig drøy i bruk, og effektiv.

Skrevet

Bruker Sterilan Optimal roll-on. Jeg lukter fort svette, og har også sensitiv hud, så jeg har prøvd mange merker og typer, men denne fungerer iallfall for meg.

Skrevet

Denne tråden skal jeg følge med på - finner ingenting som erstatter - hold dere fast - gode gamle rosa MuM. Luktet a l d r i svette med den, men etter den gikk ut av produksjon (jadda - drar på årene;) finner jeg ingenting.

Oi, den er jammen lenge siden jeg har sett!

Var vel ungdom kanskje, sist jeg brukte den :-)

Skrevet

Palmolive heter den. mørkerød, husker ikke helt navnet. Iallfall veldig god og holder hele dagen - synes jeg.

Skrevet

Jeg gidder ikke reise meg og gå på badet og sjekke, men jeg tror jeg for tiden bruker Nivea roll-on med aloe vera i. Funker helt fint for meg. :o) Sterilan bruker jeg av og til også. Palmolive lukter grusomt på min hud så den bruker jeg ikke mer.

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg synes Nivea Pearl Beauty er god. Bytter litt på, men liker denne best.

Skrevet

Neutral uten parfyme og fargestoffer og et par-tre strøk.

Gjest Elextra
Skrevet

Roll on. Antiperspirant, uten (noe særlig) parfyme. Clinique og Estee Lauder er best, Lancone og Bioteherm er ok.

Så bruker jeg parfyme ved siden av.

Jeg har brukt samme type :-)

Og liker Lauders absolutt best.

Gjest Elextra
Skrevet

Roll-on!

Jeg foretrekker en roll-on som tørker fort/ikke er fuktig eller klissete på huden lenge etter påføring. Videre skal den ikke lukte for sterkt, med mindre den har samme duft som parfymen min. Den skal selvfølgelig også være effektiv :-).

Favoritten har lenge vært Estée Lauders roll on. Den er dyr, men drøy.

Skrevet

Jeg bruker en uten parfyme og forsøker å finne en uten for mange farlige stoffer; de blir jo trekt inn i huden.

Skrevet

Oi, den er jammen lenge siden jeg har sett!

Var vel ungdom kanskje, sist jeg brukte den :-)

Dette er en av de tingene jeg fikk inn med morsmelka - mamma brukte denne. Jeg er selv i tredveåra, og har a l d r i sett en eneste venninne bruke den samme, hehe... ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Bruker helsedeodorant. Krystalldeo eller hva den heter.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker en uten parfyme og forsøker å finne en uten for mange farlige stoffer; de blir jo trekt inn i huden.

Krystall deo fra helsekost :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...