Gå til innhold

FU: Damer og deodorant

Gjest finner ikke gammelfavoritten

Anbefalte innlegg

Gjest farligfarligfarlig
Skrevet

Jeg bruker en uten parfyme og forsøker å finne en uten for mange farlige stoffer; de blir jo trekt inn i huden.

Ja, du kan jo dø :-)

Skrevet

Palmolive roll-on, grønn. Funker som f... Ingen svettelukt.

Skrevet

bruker roll-on. enten sterilan eller liknende eller fra h&m.. med forskjellige gode lukter =)

Skrevet

Jeg bruker Cosmica roll on fra apoteket. Den uten parfyme. Mange deodoranter gir meg kløe, men ikke den. Dessuten synes jeg mange doedoranter med parfyme lukter ugg.

Skrevet

Jeg bruker roll on til daglig, nå tror jeg det er Biotherm (?) Men jeg har alltid en tørr stick som jeg kan ta med på flyreiser, så slipper jeg å putte den i pose gjennom sikkerhetskontrollen!

Skrevet

Jeg bruker roll on til daglig, nå tror jeg det er Biotherm (?) Men jeg har alltid en tørr stick som jeg kan ta med på flyreiser, så slipper jeg å putte den i pose gjennom sikkerhetskontrollen!

Tørr stick? Aldri hørt om :-)

Skrevet

Bruker Sterilan stick. Den er tørr, og den eneste jeg kan bruke.

:0)

Skrevet

Jeg bruker Clinique sin - helt fantastisk bra på meg. Bruker roll-on, og ruller frem og tilbake noen ganger.

Gjest Niccola
Skrevet

''jeg har alltid en tørr stick som jeg kan ta med på flyreiser, så slipper jeg å putte den i pose gjennom sikkerhetskontrollen!''

*klaske seg på panna* - lurt!! Det har jeg søren ikke tenkt på.. Takk ;o)

Gjest Niccola
Skrevet

Bruker helsedeodorant. Krystalldeo eller hva den heter.

Vært litt nysgjerrig på den der - den funker altså? Jeg svetter en del under mensen, takler den det tror du?

Funker den med en gang eller må man tilvennes..? (vet ikke hvor jeg har dette siste fra, egentlig..:-)

candyqueen_83
Skrevet

Vært litt nysgjerrig på den der - den funker altså? Jeg svetter en del under mensen, takler den det tror du?

Funker den med en gang eller må man tilvennes..? (vet ikke hvor jeg har dette siste fra, egentlig..:-)

Jeg har faktisk bare brukt den noen dager nå så jeg vet ikke. Men har jo hørt mye bra om den.

Jeg har tidligere svetta i perioder, så ca en gang i mnd bruker jeg cosmica med aluminiumklorid for at svetten ikke skal lukte. Så da holder det uansett med denne til daglig.

Skrevet

Tørr stick? Aldri hørt om :-)

''Tørr stick? Aldri hørt om :-)''

Du finner tørr deo-stick i flere vanlige merker i dagligvarebutikker!

Gjest segunda
Skrevet

Jeg bruker Clarins roll-on og har gjort i mange år. Pleier å kjøpe den i tax-free når jeg er ute og reiser.

Skrevet

''Tørr stick? Aldri hørt om :-)''

Du finner tørr deo-stick i flere vanlige merker i dagligvarebutikker!

Har aldri sett slike, så får se etter en gang :-)

Gjest Horribel på flekker
Skrevet

Jeg bruker Sterilan spray

Fantastisk mot flekker sier reklamen, fantastisk PÅ flekker sier jeg.

Garantert, det er ikke det klesplagget som ikke får hvite striper av den der

Sprayer en god dusj, og den lukter godt. Derfor jeg ikke klarer å la være å kjøpe den selv om den altså er den værste noen sinne som jeg har vært borti vedr. flekker

blåbringebær
Skrevet

Denne tråden skal jeg følge med på - finner ingenting som erstatter - hold dere fast - gode gamle rosa MuM. Luktet a l d r i svette med den, men etter den gikk ut av produksjon (jadda - drar på årene;) finner jeg ingenting.

Har den gått ut av produksjon? Jeg kjøpte nettopp en rosa mum på tilbud på Europris.

Skrevet

Har den gått ut av produksjon? Jeg kjøpte nettopp en rosa mum på tilbud på Europris.

Takk for tips - har aldri vært på Europris, men nå skal jeg prøve å finne en (pluss teste it Estee L sin). :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...