Gå til innhold

Tips til å gjøre en furukommode spennende

Anbefalte innlegg

Gjest den furua den furua
Skrevet

Er det noen som har noen artige ideer til hva man kan gjøre med en furukommode så den blir litt mer spennende og artig? Jeg har tenkt å male og bytte knotter, men kunne jeg gjort noe annet - noen spesielle farger eller annet kuult?

Gjest Urakelet
Skrevet

Fem bokser med spraymaling i forskjellige farger og litt kreativitet er alt som skal til.

Skrevet

Stikk innom bibilioteket og sjekk om de har bladet BoligPluss - der har jeg sett flere artikler som omhandler oppussing av loppemarkedfunn og andre gamle, kjedelige møbler.

Skrevet

Hva med å beise den i en hvit farge (eks lakkbeis, Obs bygg) og bytte ut knottene med smijernshåndtak (eks biltema)?

Gjest mye rart er mulig
Skrevet

Nye bein, nye knotter. Om du vil ha den blank: Bruk bengalakk. Eventuelt tapetser skuffene og lakker over. Alternativt tapetser toppen og legg på en glassplate. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...