Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en sånn?

Erfaringer?

Vurderer å kjøpe meg en med Marimekko mønster.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har kun fatboy hundesenga. Hehe. Bikkja klarte hvertfall å lage hull ganske fort. Hvordan sekkene til mennesker er vet jeg ikke :o) Men de er veldig fine da :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har kun fatboy hundesenga. Hehe. Bikkja klarte hvertfall å lage hull ganske fort. Hvordan sekkene til mennesker er vet jeg ikke :o) Men de er veldig fine da :o)

''Jeg har kun fatboy hundesenga. Hehe. Bikkja klarte hvertfall å lage hull ganske fort.''

Får noe rare bilder i hodet nå. En Harley i hundesenga som det blir hull på? *rister på hodet*

candyqueen_83
Skrevet

''Jeg har kun fatboy hundesenga. Hehe. Bikkja klarte hvertfall å lage hull ganske fort.''

Får noe rare bilder i hodet nå. En Harley i hundesenga som det blir hull på? *rister på hodet*

Harley?

Skrevet

Harley-Davidson skrives Fat Boy *s*

Skrevet

Ja, vi har en og er ganske fornøyd. Vi har den på gulvet i tv-stua - ville nok ikke hatt den i en vanlig stue, for det blir en nokså stor og uformelig "kladeis" på gulvet der.

Junior og vennene bruker den til tv-spill og pusen elsker å ligge på den - etter å ha vært redd den de første dagene og bare skrittet rundt! ;-)

Skrevet

12-åringen min klarte også å lagee hull fort *sukk* Han presterte å slippe ned (!) på den en lommekniv!!

Jeg fant fram noe lappesaker fra parkdresstida og fikk lappet den, så vi ikke fikk slike små hvite isoporlignende kuler ut over hele gulvet...;-)

Skrevet

12-åringen min klarte også å lagee hull fort *sukk* Han presterte å slippe ned (!) på den en lommekniv!!

Jeg fant fram noe lappesaker fra parkdresstida og fikk lappet den, så vi ikke fikk slike små hvite isoporlignende kuler ut over hele gulvet...;-)

Takk

Er det sånne "vanlige" sacco sekk isopor kuler inni?

Ser for meg at den da kan bli kanskje fort flat slik en vanlig sacco sekk blir? I og med at den koster en del penger, så håpet jeg på at den var av bedre kvalitet. De med Marimekko møstre er jo ganske lekre også. Men det hjelper jo ikke hvis den er som ei vaskefille om et halvt år....

Skrevet

Takk

Er det sånne "vanlige" sacco sekk isopor kuler inni?

Ser for meg at den da kan bli kanskje fort flat slik en vanlig sacco sekk blir? I og med at den koster en del penger, så håpet jeg på at den var av bedre kvalitet. De med Marimekko møstre er jo ganske lekre også. Men det hjelper jo ikke hvis den er som ei vaskefille om et halvt år....

Vi kjøpte vår i juni, og den er ikke som en vaskefille:-) Kulene er mye mindre enn i Sacco-sekkene - hvis det har noen betydning. Kanksje de da ikke har så mye å "gå på" i "klappe-sammen-sammenheng"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...