Gå til innhold

Problemer med hundemiljøet

Gjest forundret over hele miljøet!

Anbefalte innlegg

Gjest forundret over hele miljøet!
Skrevet

Jeg er ganske ny i en hundeklubb, og har gjort det bra med mine hunder på utstilling. Jeg har også fått svært god respons på mine valpekull, med levering av samtlige ved 8 ukers alder. Det snakkes J..... stygt om meg, sjikaneres med forferdelige mailer fra fiktive adresser, og folk er like blide på utstilling.... Jeg blir helt schizo av dette! Andre med lignende erfaringer, tips til hva jeg kan gjøre? Jeg vil jo fortsette med hobbyen min!

Skrevet

Hev deg over det. Ikke les mailene engang.

Men om de er veldig fæle, ville jeg anmeldt det.

Mye dritt i hundemiljøet....

*klem*

Gjest Lar meg ikke pille på nesen
Skrevet

Har ikke drevet med utstilling selv men har venninder i nærmiljøet til dette

Sjalusi, grådighet. Sporten samler en del av de værste

Hestehobby har også vært litt sånn

Du får stå på, bite tenna sammen, kjøre ærlige redelige linjer selv og stå for den du er

Hvis du har guts så fronter du de du har bevis på at har dolket deg

De andre overser du glatt

En vil alltid møte på noen småfaener så lenge en sitter på pene grunker eller verdier

Thats life

Skrevet

Hev deg over det. Ikke les mailene engang.

Men om de er veldig fæle, ville jeg anmeldt det.

Mye dritt i hundemiljøet....

*klem*

''Mye dritt i hundemiljøet....''

Hundedritt :)

Skrevet

Har ei venninne som drev med oppdrett av katter. Hun var skikkelif flink og fikk fram nydelige kattunger. Hadde alltid venteliste.

Hun sluttet på grunn av det du nevner. Vet ikke helt hva du skal gjøre. Men det beste er nok å heve seg over det. Bare fortsette der du er og ikke bry deg om det som blir sagt. Etterhvert vil det forhåpentligvis roe seg.

Føler med deg, og lykke til:-)

Skrevet

''Mye dritt i hundemiljøet....''

Hundedritt :)

Hehe, ja det også. ;p

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Flere av mine kolleger var aktive i hundemiljøet. Alle har kuttet ut dette miljøet. De påstår at forekomsten av alvorlige personlighetsforstyrrelser er langt høyere i dette miljøet enn blant pasientene i en psykiatrisk poliklinikk.

Skrevet

Flere av mine kolleger var aktive i hundemiljøet. Alle har kuttet ut dette miljøet. De påstår at forekomsten av alvorlige personlighetsforstyrrelser er langt høyere i dette miljøet enn blant pasientene i en psykiatrisk poliklinikk.

Duverden, det var - eh - interessant.

Man møter enkelte forstyrrede foresatte i barneidretten også, men der forsvinner de stort sett i mengden og har flertallet mot seg.

Skrevet

Duverden, det var - eh - interessant.

Man møter enkelte forstyrrede foresatte i barneidretten også, men der forsvinner de stort sett i mengden og har flertallet mot seg.

Kan hende at det å være foreldre tross alt virker mer utviklende enn å være dyreeier. Samme hvor mye du evt. kunne ha tenkt deg å ha unger som passet på utstilling, så er det vanskelig å ikke oppdage at ungene har egen vilje og ikke er fullt ut formbare...

Når det er sagt, så har jeg sett både trenere og foreldre i barneidrett som gjerne kunne ha flyttet til hundemiljøet for min del!

Skrevet

Kan hende at det å være foreldre tross alt virker mer utviklende enn å være dyreeier. Samme hvor mye du evt. kunne ha tenkt deg å ha unger som passet på utstilling, så er det vanskelig å ikke oppdage at ungene har egen vilje og ikke er fullt ut formbare...

Når det er sagt, så har jeg sett både trenere og foreldre i barneidrett som gjerne kunne ha flyttet til hundemiljøet for min del!

Joda, jeg tenkte på akkurat det der jeg også.

Amerikanske skjønnhetskonkurranser for småjenter minner meg om hunde- og katteutstillinger. Men jeg bor heldigvis ikke på den planeten.

Skrevet

Dette betviler jeg ikke i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...