Gå til innhold

Trenings-BH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du tipse meg om en god trenings-BH for en med normalt store bryst (B-C-cup) som er preget av å ha vært gjennom 3 svangerskap og påfølgende amminger...

Har en trenings-BH som holder ting på plass, men som også klemmer det ganske så flatt...

Kunne tenke meg en som flatterer litt, men som samtidig holder godt på plass.

Gjest Elextra
Skrevet

''Har en trenings-BH som holder ting på plass, men som også klemmer det ganske så flatt..''

Min erfaring også, spent på om du får noen gode anbefalinger! :-)

Skrevet

Ofte finner man vel så godt løsninger i en undertøysbutikk som i sportsbutikkene.

Skrevet

Ofte finner man vel så godt løsninger i en undertøysbutikk som i sportsbutikkene.

Jepp, jeg skal ved anledning innom Lindex for å sjekke ut Abecita Kimberly som har gjort det veldig bra i flere tester.

Skrevet

http://www.klikk.no/helse/trening/article318651.ece

Men såvidt jeg vet klemmer de fleste treningsbh'er puppene inn mot kroppen, det er litt av poenget slik at puppene ikke "henger og slenger" under aktiviteten. Du må nok bli litt mindre forfengelig når du trener. ;o)

He, he - er jo egentlig ikke så veldig forfengelig, men av en eller annen grunn føles det litt merkelig at puppene forsvinner...

Skjønner jo egentlig at poenget er å holde puppene på plass - og da må de nødvendigvis "på plass" :)

Takk for link :D

Skrevet

Ah! Det har jeg ikke tenkt på en gang :) Takk :)

Skrevet

Jeg så et TV-program med noen gode tips, tror det var Jorunn Sungot Borgen som var med. Hun la vekt på at det beste var en sportsBH med to separate cuper, ikke bare en top som klemte alt flatt. Har en jeg er fornøyd med selv, men husker ikke merket. Den klemmer ikke så veldig flatt, men flatere enn en vanlig spileBH.

Skrevet

Nå har jeg sjekket, det er Triumph TriAction!

Den har jeg prøvd for Babette var så fornøyd med den. Ubrukelig spør du meg. "Skroget" på bh'n var greit med strikket rundt brystkassen og skulderstroppene, men stoffet i cupene var bare helt tynt og ga _null_ støtte syntes jeg.

Skrevet

Jeg så et TV-program med noen gode tips, tror det var Jorunn Sungot Borgen som var med. Hun la vekt på at det beste var en sportsBH med to separate cuper, ikke bare en top som klemte alt flatt. Har en jeg er fornøyd med selv, men husker ikke merket. Den klemmer ikke så veldig flatt, men flatere enn en vanlig spileBH.

Det høres ut som noe jeg kunne tenke meg. Det er jo nettopp det at man får "uniboob" som er noe av "problemet" :)

Takk :)

Skrevet

Nå har jeg sjekket, det er Triumph TriAction!

Tusen takk. Skal sjekke den ut :)

Skrevet

Jeg har en fra Champions (?) som har rukket å bli noen år gammel. Det er en spile-bh, og den er helt utrolig behagelig! Puppene blir jo litt mindre enn vanlig, men det er fortsatt _to_ pupper, og de holder seg definitivt der de skal :o) Jeg gruer meg til den blir utslitt, det kommer til å være smertefullt å kvitte seg med den!

Skrevet

Jeg har fire trenings-bh-er:

En fra Lindex med spiler. Den er justerbar, støtter godt og er god å ha på. Puster ikke perfekt, men ok.

En med merket Gemini sport som jeg tror jeg impulskjøpte på Ellos. Den liker jeg godt, men den har ikke delte kopper og klemmer brystene litt flate. Den er justerbar.

En Nike Determination. Den har bryterrygg som jeg ikke er så glad i og er ikke justerbar, men passformen er bra til meg. Puster bra og gir bra støtte. Klemmer heller ikke så flat.

En Shockabsorber Reversible. Den har også bryterrygg og er ikke justerbar. Den har for lange skulderstropper for meg og gir ikke god nok støtte.

Skrevet

Jeg har en fra Champions (?) som har rukket å bli noen år gammel. Det er en spile-bh, og den er helt utrolig behagelig! Puppene blir jo litt mindre enn vanlig, men det er fortsatt _to_ pupper, og de holder seg definitivt der de skal :o) Jeg gruer meg til den blir utslitt, det kommer til å være smertefullt å kvitte seg med den!

Har forstått at feilen til min trenings-BH er at den lager "uni-boob". Så nå vet jeg hva jeg skal se etter :)

Skrevet

Jeg har fire trenings-bh-er:

En fra Lindex med spiler. Den er justerbar, støtter godt og er god å ha på. Puster ikke perfekt, men ok.

En med merket Gemini sport som jeg tror jeg impulskjøpte på Ellos. Den liker jeg godt, men den har ikke delte kopper og klemmer brystene litt flate. Den er justerbar.

En Nike Determination. Den har bryterrygg som jeg ikke er så glad i og er ikke justerbar, men passformen er bra til meg. Puster bra og gir bra støtte. Klemmer heller ikke så flat.

En Shockabsorber Reversible. Den har også bryterrygg og er ikke justerbar. Den har for lange skulderstropper for meg og gir ikke god nok støtte.

Tusen takk!

Gjest Erspent! :-)
Skrevet

Ser du har fått mange og gode svar, så jeg trenger ikke repetere. Men jeg har så lyst til å spørre hvor mye du har gått ned nå? Synes du har vært så utrolig flink, har fulgt deg hele veien og vel så det, og jeg er klar for å bli imponert igjen. :-) (Var _mye_ på vektmestring for et drøyt år siden, så vi har "snakket" mye sammen før.) :-)

Skrevet

Tror du Bh'en kommer med kroppen den sitter på? ;)

Så fin ut. Tusen takk :)

''Tror du Bh'en kommer med kroppen den sitter på? ;)''

Fantastisk kommentar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...