Gå til innhold

Trenings-BH

Anbefalte innlegg

Gjest denniea
Skrevet

Tror du Bh'en kommer med kroppen den sitter på? ;)

Så fin ut. Tusen takk :)

Den er den beste trenings BH'n, og den gir litt push up istedet for å klemme inn puppene så de blir flate. :)

Skrevet

Jeg har en fra Champions (?) som har rukket å bli noen år gammel. Det er en spile-bh, og den er helt utrolig behagelig! Puppene blir jo litt mindre enn vanlig, men det er fortsatt _to_ pupper, og de holder seg definitivt der de skal :o) Jeg gruer meg til den blir utslitt, det kommer til å være smertefullt å kvitte seg med den!

Champion har fremdeles trenings-bh'er, begge mine er av det merket og jeg kommer sikkert til å kjøpe flere. Skulle bare ønske de fantes i flere farger enn hvit og sort, har en av hvert og det er lenge siden den hvite var hvit for å si det sånn...

Skrevet

Ser du har fått mange og gode svar, så jeg trenger ikke repetere. Men jeg har så lyst til å spørre hvor mye du har gått ned nå? Synes du har vært så utrolig flink, har fulgt deg hele veien og vel så det, og jeg er klar for å bli imponert igjen. :-) (Var _mye_ på vektmestring for et drøyt år siden, så vi har "snakket" mye sammen før.) :-)

Så koselig at du følger med meg :)

Jeg har ikke gått noe særlig ned det siste 1,5 året, men har gått ned ca 42 kg siden operasjonen :)

Effekten av operasjonen har avtatt. Vil gjerne gå ned 10-15 kg til, men det krever en betydelig egeninnsats som jeg satser på å bruke lang tid på.

Har vært gjennom nok slankekurer til å vite at det ikke fungerer ;)

Skrevet

''Tror du Bh'en kommer med kroppen den sitter på? ;)''

Fantastisk kommentar :-)

He, he - hadde ikke det vært kjekt da? Kjøpe en BH og fått en supertrimmet kropp samtidig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...