Gjest ble i tvil nå Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Eller er det dumt? Det er laget i nikkel. Har det noe å si? Ting som legges på fatet trekker vel ikke til seg nikkel, eller? http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2from_index=0&portlet_Varekatalog_2product_id=18413&portlet_Varekatalog_2group_name=Kj%C3%B8kkenutstyr&portlet_Varekatalog_2product_name=Br%C3%B8dboks-roll-top+medium&_pageLabel=page_varekatalog Kom gjerne med linker til andre etasjefat. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hva bruker man egentlig slike til? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hva bruker man egentlig slike til? Man serverer forskjellig på dem. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Man serverer forskjellig på dem. Hehe, men hva? Jeg kan ikke se for meg noe jeg kunne brukt det til. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hehe, men hva? Jeg kan ikke se for meg noe jeg kunne brukt det til. Småkaker. ) Potetgull og annen chips i de to nederste og dip i den øverste? Blir litt sølete kanskje. Grønnsaker og dip i en skål ved siden av? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Småkaker. ) Potetgull og annen chips i de to nederste og dip i den øverste? Blir litt sølete kanskje. Grønnsaker og dip i en skål ved siden av? Småkaker må jeg si det er veldig sjelden jeg serverer, men kanskje potetgull og godis går an ) Jeg syns mange av de fatene er ganske fine, men det hadde nok bare blitt stående ( 0 Siter
frosken Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hehe, men hva? Jeg kan ikke se for meg noe jeg kunne brukt det til. Jeg synes det er vanskeligst å se for meg hvor jeg skulle ha oppbevart et slikt tårn... 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg synes det er vanskeligst å se for meg hvor jeg skulle ha oppbevart et slikt tårn... Det går an å demontere dem. ) De kommer vel flatpakket, i alle fall har vi ett liggende som ikke er montert. 0 Siter
frosken Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Det går an å demontere dem. ) De kommer vel flatpakket, i alle fall har vi ett liggende som ikke er montert. Men gidder du da å bruke det? Jeg ser ikke for meg at jeg ville gidde å finne frem alle delene, skru det sammen for så å bruke det. Ville nok heller tatt frem de vanlige skålene som brukes til mye forskjellig her i huset....*s* 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Men gidder du da å bruke det? Jeg ser ikke for meg at jeg ville gidde å finne frem alle delene, skru det sammen for så å bruke det. Ville nok heller tatt frem de vanlige skålene som brukes til mye forskjellig her i huset....*s* Det ligger i en eske i påvente av at det skal på hytta. Var hurtigsvarspremie da jeg begynte å abonnere på et service til hytta. Noe som minner meg på at det er flere mnd siden jeg fikk noe sist. 0 Siter
frosken Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Det ligger i en eske i påvente av at det skal på hytta. Var hurtigsvarspremie da jeg begynte å abonnere på et service til hytta. Noe som minner meg på at det er flere mnd siden jeg fikk noe sist. Jeg tror jeg ville ha anbefalt et lite arbeidsuhell på veien til hytta. Kan du ikke bare miste en ørliten del? Ikke for det, tror forresten moren min har en ganske pen variant som er i to etasjer og som både har blitt brukt og fått plass i skapet:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Men gidder du da å bruke det? Jeg ser ikke for meg at jeg ville gidde å finne frem alle delene, skru det sammen for så å bruke det. Ville nok heller tatt frem de vanlige skålene som brukes til mye forskjellig her i huset....*s* ''Jeg ser ikke for meg at jeg ville gidde å finne frem alle delene, skru det sammen for så å bruke det. '' Hehe, samme her - neppe aktuelt! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Det ligger i en eske i påvente av at det skal på hytta. Var hurtigsvarspremie da jeg begynte å abonnere på et service til hytta. Noe som minner meg på at det er flere mnd siden jeg fikk noe sist. ''Det ligger i en eske i påvente av at det skal på hytta'' Et vanlig problem på hytter er noe begrenset lagringsplass, og et slikt fat er antakelig noe av det siste jeg ville prioritere å finne plass til. 0 Siter
frosken Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 ''Jeg ser ikke for meg at jeg ville gidde å finne frem alle delene, skru det sammen for så å bruke det. '' Hehe, samme her - neppe aktuelt! Men vi er enige i at dette ikke på noen måte skyldes at vi er late, ikke sant? Vi har bare utpreget praktisk sans, eller noe tilsvarende positivt.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg tror jeg ville ha anbefalt et lite arbeidsuhell på veien til hytta. Kan du ikke bare miste en ørliten del? Ikke for det, tror forresten moren min har en ganske pen variant som er i to etasjer og som både har blitt brukt og fått plass i skapet:-) Nei, fatet er ikke så verst, men jeg regner ikke med at det vil bli brukt hver gang vi er der akkurat. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Men vi er enige i at dette ikke på noen måte skyldes at vi er late, ikke sant? Vi har bare utpreget praktisk sans, eller noe tilsvarende positivt.... ''Vi har bare utpreget praktisk sans'' Nettopp! Under stadig tidsklemme må en jo gjøre harde prioriteringer konstant . 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 ''Det ligger i en eske i påvente av at det skal på hytta'' Et vanlig problem på hytter er noe begrenset lagringsplass, og et slikt fat er antakelig noe av det siste jeg ville prioritere å finne plass til. Tja... Vi får se, det er jo i samme serie som servicet vi skal ha der, altså middagsservice så det passer jo slett ikke hjemme. Men hvem vet - det er jo lov å skifte mening etterhvert. ) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg synes det er vanskeligst å se for meg hvor jeg skulle ha oppbevart et slikt tårn... Du kjøper et eget skap til det selvfølgelig.Eller så borrer du hull i et skap som du har sånn at det passer inn. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Tja... Vi får se, det er jo i samme serie som servicet vi skal ha der, altså middagsservice så det passer jo slett ikke hjemme. Men hvem vet - det er jo lov å skifte mening etterhvert. ) Pst, service er noe man yter, servise er noer man har i skapet. 0 Siter
frosken Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Du kjøper et eget skap til det selvfølgelig.Eller så borrer du hull i et skap som du har sånn at det passer inn. Dessverre er drillen min ødelagt, derfor vil ikke løsningen med å lage hull kunne fungere. Dessverre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.