Gå til innhold

Et pent etasje-fat. Er dette lurt?

Anbefalte innlegg

Gjest ble i tvil nå
  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

11

• Lillemus

9

• morsan

7

• candyqueen_83

4

Skrevet

Hva bruker man egentlig slike til?

Man serverer forskjellig på dem.

candyqueen_83
Skrevet

Man serverer forskjellig på dem.

Hehe, men hva? Jeg kan ikke se for meg noe jeg kunne brukt det til.

Skrevet

Småkaker. :o) Potetgull og annen chips i de to nederste og dip i den øverste? Blir litt sølete kanskje. Grønnsaker og dip i en skål ved siden av?

candyqueen_83
Skrevet

Småkaker. :o) Potetgull og annen chips i de to nederste og dip i den øverste? Blir litt sølete kanskje. Grønnsaker og dip i en skål ved siden av?

Småkaker må jeg si det er veldig sjelden jeg serverer, men kanskje potetgull og godis går an :o) Jeg syns mange av de fatene er ganske fine, men det hadde nok bare blitt stående :o(

Skrevet

Jeg synes det er vanskeligst å se for meg hvor jeg skulle ha oppbevart et slikt tårn...

Skrevet

Jeg synes det er vanskeligst å se for meg hvor jeg skulle ha oppbevart et slikt tårn...

Det går an å demontere dem. :o) De kommer vel flatpakket, i alle fall har vi ett liggende som ikke er montert.

Skrevet

Det går an å demontere dem. :o) De kommer vel flatpakket, i alle fall har vi ett liggende som ikke er montert.

Men gidder du da å bruke det? Jeg ser ikke for meg at jeg ville gidde å finne frem alle delene, skru det sammen for så å bruke det. Ville nok heller tatt frem de vanlige skålene som brukes til mye forskjellig her i huset....*s*

Skrevet

Men gidder du da å bruke det? Jeg ser ikke for meg at jeg ville gidde å finne frem alle delene, skru det sammen for så å bruke det. Ville nok heller tatt frem de vanlige skålene som brukes til mye forskjellig her i huset....*s*

Det ligger i en eske i påvente av at det skal på hytta. Var hurtigsvarspremie da jeg begynte å abonnere på et service til hytta. Noe som minner meg på at det er flere mnd siden jeg fikk noe sist.

Skrevet

Det ligger i en eske i påvente av at det skal på hytta. Var hurtigsvarspremie da jeg begynte å abonnere på et service til hytta. Noe som minner meg på at det er flere mnd siden jeg fikk noe sist.

Jeg tror jeg ville ha anbefalt et lite arbeidsuhell på veien til hytta. Kan du ikke bare miste en ørliten del?

Ikke for det, tror forresten moren min har en ganske pen variant som er i to etasjer og som både har blitt brukt og fått plass i skapet:-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg ser ikke for meg at jeg ville gidde å finne frem alle delene, skru det sammen for så å bruke det. ''

Hehe, samme her - neppe aktuelt!

Gjest Elextra
Skrevet

''Det ligger i en eske i påvente av at det skal på hytta''

Et vanlig problem på hytter er noe begrenset lagringsplass, og et slikt fat er antakelig noe av det siste jeg ville prioritere å finne plass til.

Skrevet

''Jeg ser ikke for meg at jeg ville gidde å finne frem alle delene, skru det sammen for så å bruke det. ''

Hehe, samme her - neppe aktuelt!

Men vi er enige i at dette ikke på noen måte skyldes at vi er late, ikke sant? Vi har bare utpreget praktisk sans, eller noe tilsvarende positivt....

Skrevet

Jeg tror jeg ville ha anbefalt et lite arbeidsuhell på veien til hytta. Kan du ikke bare miste en ørliten del?

Ikke for det, tror forresten moren min har en ganske pen variant som er i to etasjer og som både har blitt brukt og fått plass i skapet:-)

Nei, fatet er ikke så verst, men jeg regner ikke med at det vil bli brukt hver gang vi er der akkurat. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Men vi er enige i at dette ikke på noen måte skyldes at vi er late, ikke sant? Vi har bare utpreget praktisk sans, eller noe tilsvarende positivt....

''Vi har bare utpreget praktisk sans''

Nettopp!

Under stadig tidsklemme må en jo gjøre harde prioriteringer konstant ;).

Skrevet

''Det ligger i en eske i påvente av at det skal på hytta''

Et vanlig problem på hytter er noe begrenset lagringsplass, og et slikt fat er antakelig noe av det siste jeg ville prioritere å finne plass til.

Tja... Vi får se, det er jo i samme serie som servicet vi skal ha der, altså middagsservice så det passer jo slett ikke hjemme. Men hvem vet - det er jo lov å skifte mening etterhvert. :o)

Skrevet

Du kjøper et eget skap til det selvfølgelig.Eller så borrer du hull i et skap som du har sånn at det passer inn.

Gjest Elextra
Skrevet

Tja... Vi får se, det er jo i samme serie som servicet vi skal ha der, altså middagsservice så det passer jo slett ikke hjemme. Men hvem vet - det er jo lov å skifte mening etterhvert. :o)

Pst, service er noe man yter, servise er noer man har i skapet.

;)

Skrevet

Du kjøper et eget skap til det selvfølgelig.Eller så borrer du hull i et skap som du har sånn at det passer inn.

Dessverre er drillen min ødelagt, derfor vil ikke løsningen med å lage hull kunne fungere. Dessverre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...