Gå til innhold

Et pent etasje-fat. Er dette lurt?

Anbefalte innlegg

Gjest kjempefint fat
Skrevet

Det var nydelig, skal jammen kjøpe meg så snart jeg er i nærheten. Maten tar ikke til seg nikkel eller annet. Det er forbud mot bly og kadmium i ting som skal brukes til mat.

Ellers ser jeg fatet blir hånet i tråden her, men jeg har flere lignende etasjefat og bruker de mye. Både til kaker, og til annet. F eks spekemat. Men det er ikke alle som har fantasien i orden og kanskje heller ikke den estetiske sansen, selv om det er den de prøver å innbille oss andre at de har...:o)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

11

• Lillemus

9

• morsan

7

• candyqueen_83

4

Skrevet

Dessverre er drillen min ødelagt, derfor vil ikke løsningen med å lage hull kunne fungere. Dessverre!

Det var synd.

candyqueen_83
Skrevet

Det var nydelig, skal jammen kjøpe meg så snart jeg er i nærheten. Maten tar ikke til seg nikkel eller annet. Det er forbud mot bly og kadmium i ting som skal brukes til mat.

Ellers ser jeg fatet blir hånet i tråden her, men jeg har flere lignende etasjefat og bruker de mye. Både til kaker, og til annet. F eks spekemat. Men det er ikke alle som har fantasien i orden og kanskje heller ikke den estetiske sansen, selv om det er den de prøver å innbille oss andre at de har...:o)

Det var ikke ment som hån fra min side. Jeg bare kommer ikke på noe særlig jeg kunne brukt det til.

Gjest ble i tvil nå
Skrevet

Takk for svar!

Jeg synes slike fat er stilige. Hadde et i glass, men det ble fort stygt (brukt til frukt, sto alltid på kjøkkenbenken).

Jeg kjøper nok dette, fordi det ikke er for stort og ruvende. Det er faktisk ganske lite i diameter, sammenlignet med de andre jeg har sett.

Skrevet

Dessverre er drillen min ødelagt, derfor vil ikke løsningen med å lage hull kunne fungere. Dessverre!

Du kan få låne min. *Hjelpsom*

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Etasjefat er lekkert til frukt også. Og godteri. Ingenting slår et etasjefat med kjeks og godteri i en barnebursdag feks. Og det er praktisk, sparer plass på bordet! Jeg bruker det til osteanretning jeg da. Ost i en etasje, kjeks på neste og druer på toppen.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg synes det er vanskeligst å se for meg hvor jeg skulle ha oppbevart et slikt tårn...

Du må ha det stående framme da vet du. Du kan jo godt bruke det til å oppbevare frukt på også. Det blir en dekorasjon i seg selv på kjøkkenet.

Skrevet

Det var synd.

Det gjør ikke så mye at jeg mangler drill, siden jeg har så gode og varme votter...*s*

Skrevet

Det var fint! :o) Maten trekker ikke til seg nikkel nei.. jeg har to i glass, og det er veldig stilig da med masse frukt på eller småkaker eller godis..

Eneste problemer med sånne fat er skapplass, det tar stor plass i skapet ja.. Men stilig er det.

Skrevet

Det ligger i en eske i påvente av at det skal på hytta. Var hurtigsvarspremie da jeg begynte å abonnere på et service til hytta. Noe som minner meg på at det er flere mnd siden jeg fikk noe sist.

Fra "Firkløveren"?

Jeg lurte på om jeg skulle bestille det nye "vildmark" serviset til hytta. Syns det var litt koslig, og da fikk jeg også med etasjefat.

Også har jeg litt lyst på påskeserviset.. Kjempe fint. :0)

Gjest Elextra
Skrevet

Fra "Firkløveren"?

Jeg lurte på om jeg skulle bestille det nye "vildmark" serviset til hytta. Syns det var litt koslig, og da fikk jeg også med etasjefat.

''påskeservise''

Påskeservise!? *rister på hodet*

Skrevet

''påskeservise''

Påskeservise!? *rister på hodet*

Hehe, ikke?

Jeg har kjempe lyst på det. Koslig å dekke bordet til frokost.

Men ikke middag da, det er det for dyrt til. :0)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, ikke?

Jeg har kjempe lyst på det. Koslig å dekke bordet til frokost.

Men ikke middag da, det er det for dyrt til. :0)

Jeg liker ikke skapfyll og synes nesten det er i overkant med de to servisene vi har! I den grad jeg skal dekke påskebord foretrekker jeg derfor å pynte med servietter og vårt penservise.

Men, men, du må selvfølgelig gjerne skaffe det om du vil! :-).

*håperingenspørmeghvorforjegstadigkjøpernyeskonårjegharskapetfullt.

Skrevet

Jeg liker ikke skapfyll og synes nesten det er i overkant med de to servisene vi har! I den grad jeg skal dekke påskebord foretrekker jeg derfor å pynte med servietter og vårt penservise.

Hvorforkjøperdustadignyeskonårduharskapetfullt?

Skrevet

Hehe, skal la være å spør. ;p

Skrevet

''Ellers ser jeg fatet blir hånet i tråden her''

Jeg synes vi må kunne få fleipe litt uten at det omtales som å håne :-)

Skrevet

Hvor mange par sko har du?

Skrevet

Hva bruker man egentlig slike til?

Jeg har et etasjefat (ikke likt som det på bildet her, men dog), og jeg bruker det bl.a til frukt. Det står fremme på benken med appelsiner/epler o.l i det største og nederste fatet, og mindre frukt oppover. :)

Skrevet

Fra "Firkløveren"?

Jepp, fra Firkløveren, men de er ikke gode på abonnement altså. Jeg fikk ett fat hver mnd i begynnelsen, så fikk jeg ingen fra juli til november og når jeg så purret så fikk jeg beskjed om at "joda, de hadde sendt ut hver mnd jo!" og så fikk jeg to på en uke og siden har jeg ikke hørt noe.

Men de har mye fint da. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...