Gå til innhold

Et pent etasje-fat. Er dette lurt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sa jeg også til datteren min på noenogtyve år, men hun vil hellere kjøpe flere skap.

he he...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

11

• Lillemus

9

• morsan

7

• candyqueen_83

4

Skrevet

''Dermed blir tilgangen konstant større enn avgangen, og resultatet sier seg selv etter en del år.''

Jeg kjenner en dame som konsekvent kvitter seg med én ting hver gang hun anskaffer noe nytt, hva enten det er klær, sko eller ting til huset.

''Jeg kjenner en dame som konsekvent kvitter seg med én ting hver gang hun anskaffer noe nytt, hva enten det er klær, sko eller ting til huset.''

Jeg tror jeg skal begynne med det. Slik at når jeg kjøper noe nytt her hos kjæresten så kan jeg kaste tilsvarende antall ting som er hans. *skuler mot klesskapet* Det er jaggu et par plagg der som har gått meg hus forbi og som han forsyne meg har brukt i det siste og som ikke er spesielt *kremt* tiltalende, selv ikke for meg...

Skrevet

''Synes mange damesko ser ut til å være laget for et marked på sydligere breddegrader, der alle voksne kvinner har bittesmå, smale føtter. Jeg bruker helt standard str. 38 - 39, men mye av det som kan klassifiseres som pensko, blir altfor smalt til annet enn å sitte stille med''

Tell me about it! ;-) Jeg bruker str 40, og kan stort sett bare glemme å kjøpe sko i mer sydligere breddegrader...

Mye av det som selges her, må være laget for søreuropeiske føtter. Jeg føler ikke at jeg har noen spesielt bred fot, men svært mange modeller føles for smale.

Ecco og denslags passer fint, men det koster jo litt. Ikke at jeg liker å handle sko ofte...

Gjest Elextra
Skrevet

''Dermed blir tilgangen konstant større enn avgangen, og resultatet sier seg selv etter en del år.''

Jeg kjenner en dame som konsekvent kvitter seg med én ting hver gang hun anskaffer noe nytt, hva enten det er klær, sko eller ting til huset.

''Jeg kjenner en dame som konsekvent kvitter seg med én ting hver gang hun anskaffer noe nytt, hva enten det er klær, sko eller ting til huset.''

Der har du ikke meg ;)

Gjest Elextra
Skrevet

''Ikke bare liker jeg elegante sko, jeg er også veldig glad i komfortable sko for mine sarte føtter! Er på stadig jakt etter den perfekte krysningen mellom komfort og eleganse.''

Sukk, ja, ikke alltid like lett det der.

Jeg kunne aldri vært som Carrie i Sex & Singelliv der hun løper gatelangs i DE høyhælte skoene!

''Jeg kunne aldri vært som Carrie i Sex & Singelliv der hun løper gatelangs i DE høyhælte skoene!

''

Ikke jeg heller. Selv om jeg gjør det kanskje 1-2-3 ganger i året når jeg er på byen med venninner om sommeren :-).

Skrevet

''Jeg kunne aldri vært som Carrie i Sex & Singelliv der hun løper gatelangs i DE høyhælte skoene!

''

Ikke jeg heller. Selv om jeg gjør det kanskje 1-2-3 ganger i året når jeg er på byen med venninner om sommeren :-).

Hvis man vet man ikke skal gå alt for langt så går det bra.

Det kan funke med slike "gele"-såler man legger inni skoa - ganske behagelig å gå på, men dersom man har sko med åpen tå, risikerer man bare at de tyter ut etterhvert, og det er jo ikke så lekkert...,-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...