Gå til innhold

Skitten truse

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinnelig Femi
Skrevet

Hvor ofte skifter dere trusene deres?

Gjest ren og pen
Skrevet

Jeg tar av meg underbuksen hver kveld (sover uten underbukse) og legger den til vask.

Jeg tar på meg ren underbukse om morgenen etter jeg har dusjet, og også ellers etter dusj/bad.

Skrevet

Jeg skifter truse hver morgen. Skal jeg ut om kvelden, skifter jeg om trusa er synlig skitten!

Skrevet

Jeg skifter truse hver morgen. Skal jeg ut om kvelden, skifter jeg om trusa er synlig skitten!

Æsj - synlig skitten truse...:-0

Gjest brum brummen
Skrevet

Æsj - synlig skitten truse...:-0

Bremsespor....

Skrevet

Jeg skifter alltid etter morgendusjen hver morgen, og skifter også ganske ofte på kvelden (dusjer ikke hver kveld).

Skrevet

En gang i året - sånn ca ;)

Enten det er nødvendig eller ei!

;-)

Alt godt

Skrevet

Enten det er nødvendig eller ei!

;-)

Alt godt

Ja, synes nesten jeg bør skifte en gang i året. Man må jo tenke på hygienen. Litt grums har det jo gjerne blitt, selv om den sikkert hadde holdt et halvår til ;)

Skrevet

Skifter truse, eller skifter ut trusene?

Jeg skifter truse hver dag og skfter de ut når de er skikkelig slitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...