Gå til innhold

Skitten truse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag. Unntaket er dersom jeg dursjer på kvelden og tar på ren truse da. Da bruker jeg den samme neste dag.

Noen få ganger skifter jeg truse i løpet av dagen også.

Skrevet

Æsj - synlig skitten truse...:-0

Hvis man ikke bruker truseinnlegg kan trusa bli "synlig skitten" uten at man er en gris av den grunn.

Gjest Spare utgifter til smør på denne måten
Skrevet

Èn gang i uka, og da bruker jeg den til å smøre vaffeljernet med på søndag. Så ny truse og ny uke. Samme prosedyre.

Skrevet

Hva er dette... tull eller fetisj - eller bare lurer du liksom...?

Skrevet

Hvis man ikke bruker truseinnlegg kan trusa bli "synlig skitten" uten at man er en gris av den grunn.

''Hvis man ikke bruker truseinnlegg ''

...ja, nettopp... Derfor man bruker truseinnlegg...

Skrevet

Èn gang i uka, og da bruker jeg den til å smøre vaffeljernet med på søndag. Så ny truse og ny uke. Samme prosedyre.

Poenget med å svare slik er? For det første er det ingen som tror deg, for det andre er det en gammel "vits" som alle har hørt før...

Skrevet

Hver jul.

''Hver jul.''

I forbindelse med årets dusj? :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Poenget med å svare slik er? For det første er det ingen som tror deg, for det andre er det en gammel "vits" som alle har hørt før...

Stått opp med feil ben først i dag? ;)

Skrevet

Stått opp med feil ben først i dag? ;)

Nei, men takk for at du spør:-)

Skrevet

Som om de fleste andre svarene i tråden var veeeeeldig seriøse....

Skrevet

''ja, nettopp... Derfor man bruker truseinnlegg...''

Ja hvis man tåler det. En del får utslett og kløe av truseinnlegg.

Skrevet

''Hver jul.''

I forbindelse med årets dusj? :-)

Selvsagt.

Skrevet

Truseinnlegg er ikke alltid å anbefale da plastbelegget under gjør det veldig tett og klamt og kan gjøre vondt verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...