Speak Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Hver dag. Unntaket er dersom jeg dursjer på kvelden og tar på ren truse da. Da bruker jeg den samme neste dag. Noen få ganger skifter jeg truse i løpet av dagen også. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Æsj - synlig skitten truse...:-0 Hvis man ikke bruker truseinnlegg kan trusa bli "synlig skitten" uten at man er en gris av den grunn. 0 Siter
Gjest Spare utgifter til smør på denne måten Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Èn gang i uka, og da bruker jeg den til å smøre vaffeljernet med på søndag. Så ny truse og ny uke. Samme prosedyre. 0 Siter
tusseline Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Hva er dette... tull eller fetisj - eller bare lurer du liksom...? 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Hvis man ikke bruker truseinnlegg kan trusa bli "synlig skitten" uten at man er en gris av den grunn. ''Hvis man ikke bruker truseinnlegg '' ...ja, nettopp... Derfor man bruker truseinnlegg... 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Èn gang i uka, og da bruker jeg den til å smøre vaffeljernet med på søndag. Så ny truse og ny uke. Samme prosedyre. Poenget med å svare slik er? For det første er det ingen som tror deg, for det andre er det en gammel "vits" som alle har hørt før... 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Hver jul. ''Hver jul.'' I forbindelse med årets dusj? :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Poenget med å svare slik er? For det første er det ingen som tror deg, for det andre er det en gammel "vits" som alle har hørt før... Stått opp med feil ben først i dag? 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Stått opp med feil ben først i dag? Nei, men takk for at du spør:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Poenget med å svare slik er? For det første er det ingen som tror deg, for det andre er det en gammel "vits" som alle har hørt før... Som om de fleste andre svarene i tråden var veeeeeldig seriøse.... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 ''Hvis man ikke bruker truseinnlegg '' ...ja, nettopp... Derfor man bruker truseinnlegg... ''ja, nettopp... Derfor man bruker truseinnlegg...'' Ja hvis man tåler det. En del får utslett og kløe av truseinnlegg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 ''Hver jul.'' I forbindelse med årets dusj? :-) Selvsagt. 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 ''Hvis man ikke bruker truseinnlegg '' ...ja, nettopp... Derfor man bruker truseinnlegg... Truseinnlegg er ikke alltid å anbefale da plastbelegget under gjør det veldig tett og klamt og kan gjøre vondt verre. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Jeg bare lurer på hva du forventet av svar? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.