Gjest VoksenJenteDame Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Jeg trenger et nytt nick! Mitt gamle er såpass "offentlig" at jeg kan gjenkjennes på det, så jeg ønsker meg et nytt. En ny start, kan du si. Men jeg trenger litt ideer. Hjelp? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Vanskelig å finne nick når vi bare vet at du er en voksen dame. Men prøver: (Har ikke sjekket om nickene er ledige.) Fruen Madammen Ingrid Vår Himmel 0 Siter
Gjest VoksenJenteDame Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Vanskelig å finne nick når vi bare vet at du er en voksen dame. Men prøver: (Har ikke sjekket om nickene er ledige.) Fruen Madammen Ingrid Vår Himmel Det gjelder ikke her inne. Her forblir jeg den samme gamle (selv om jeg bruker anonymt nick akkurat nå) Og så er jeg ikke SÅ voksen heller 0 Siter
Gjest VoksenJenteDame Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Vanskelig å finne nick når vi bare vet at du er en voksen dame. Men prøver: (Har ikke sjekket om nickene er ledige.) Fruen Madammen Ingrid Vår Himmel De to siste kan jeg kanskje bygge videre på, forresten. Takk! 0 Siter
Axcia Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Dama på Kirsebærlunden Snella Sommerkjolen Perlearmbåndet Hjertesmykket Saks&Lim Damen i vinduet 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Dama på Kirsebærlunden Snella Sommerkjolen Perlearmbåndet Hjertesmykket Saks&Lim Damen i vinduet ''Damen i vinduet'' Det ga meg bare creepy assosiasjoner etter å ha sett NRKs serie Honningfellen, basert på Unni Lindells bok. 0 Siter
Axcia Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 ''Damen i vinduet'' Det ga meg bare creepy assosiasjoner etter å ha sett NRKs serie Honningfellen, basert på Unni Lindells bok. Har ikke sett den, jeg :-) 0 Siter
siameser Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Når jeg skal velge nick, bruker jeg ofte en blomst eller et dyr jeg liker godt. Gjerne på et helt annet språk, om det har et klingende navn på f.eks. Latin. Eller er det noe i naturen du føler deg spesielt hjemme med? 0 Siter
siameser Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Bare for moro skyld trykte jeg på en sånn alvenavn-generator, og den kom opp med: Melenya. Det betyr søtt minne. 0 Siter
Gjest VoksenJenteDame Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Noen fine, noen morsomme, og noen som ikke passer. Nå har jeg fått noe å bygge videre på. Takk for hjelpa! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.