Gå til innhold

Hjelp til nytt nick?

Anbefalte innlegg

Gjest VoksenJenteDame
Skrevet

Jeg trenger et nytt nick!

Mitt gamle er såpass "offentlig" at jeg kan gjenkjennes på det, så jeg ønsker meg et nytt. En ny start, kan du si.

Men jeg trenger litt ideer.

Hjelp?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vanskelig å finne nick når vi bare vet at du er en voksen dame. Men prøver: (Har ikke sjekket om nickene er ledige.)

Fruen

Madammen

Ingrid

Vår

Himmel

Gjest VoksenJenteDame
Skrevet

Vanskelig å finne nick når vi bare vet at du er en voksen dame. Men prøver: (Har ikke sjekket om nickene er ledige.)

Fruen

Madammen

Ingrid

Vår

Himmel

Det gjelder ikke her inne. Her forblir jeg den samme gamle (selv om jeg bruker anonymt nick akkurat nå)

Og så er jeg ikke SÅ voksen heller ;)

Gjest VoksenJenteDame
Skrevet

Fruen

Madammen

Ingrid

Vår

Himmel

De to siste kan jeg kanskje bygge videre på, forresten. Takk!

Skrevet

Dama på Kirsebærlunden

Snella

Sommerkjolen

Perlearmbåndet

Hjertesmykket

Saks&Lim

Damen i vinduet

Skrevet

Dama på Kirsebærlunden

Snella

Sommerkjolen

Perlearmbåndet

Hjertesmykket

Saks&Lim

Damen i vinduet

''Damen i vinduet''

Det ga meg bare creepy assosiasjoner etter å ha sett NRKs serie Honningfellen, basert på Unni Lindells bok. ;)

Skrevet

''Damen i vinduet''

Det ga meg bare creepy assosiasjoner etter å ha sett NRKs serie Honningfellen, basert på Unni Lindells bok. ;)

Har ikke sett den, jeg :-)

Skrevet

Når jeg skal velge nick, bruker jeg ofte en blomst eller et dyr jeg liker godt. Gjerne på et helt annet språk, om det har et klingende navn på f.eks. Latin. Eller er det noe i naturen du føler deg spesielt hjemme med?

Skrevet

Bare for moro skyld trykte jeg på en sånn alvenavn-generator, og den kom opp med: Melenya. Det betyr søtt minne. :)

Gjest VoksenJenteDame
Skrevet

Noen fine, noen morsomme, og noen som ikke passer. Nå har jeg fått noe å bygge videre på. Takk for hjelpa!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...