Gå til innhold

Oslo Børs

Anbefalte innlegg

Gjest Aksjefond...
Skrevet

Hei...

Er det noe her som har peiling på akjefond, oslo børs osv....

Jeg har satt inn en del penger i aksjefond...... og beløpet blir midnre og mindre for hver dag som går...

Fortsetter det nedover slik at jeg skal ta ut pengene, eller skal jeg ha is i mange?

Gjest goodday
Skrevet

Jeg har akkurat begynt å spare i fond. Dette er langtidssparing derfor lar jeg pengene stå selv om jeg ser at de minker nå. Du kan alltids flytte pengene dine til et sikrere fond. Jeg har kjøpt fond med aksjer i norske og nordiske selskaper og det var lurt på nåværende tidspunkt ifølge han jeg snakket med i banken.

Skrevet

Jeg beholdt mesteparten av mine oljefond når de gikk ned, men nå er da mange av dem på veg oppover igjen.

Skrevet

Det er så enkelt som at du kjøper når verdien er nedadgående, og selger når den går opp (..ikke fullt så enkelt å greie timinga i praksis, riktignok).

Nå skal du ikke selge.

Ved å kjøpe andeler litt og litt over tid oppnår du den beste gevinsten. Da jevner kursfall og kursoppgang seg bedre ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...