Gjest Aksjefond... Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Hei... Er det noe her som har peiling på akjefond, oslo børs osv.... Jeg har satt inn en del penger i aksjefond...... og beløpet blir midnre og mindre for hver dag som går... Fortsetter det nedover slik at jeg skal ta ut pengene, eller skal jeg ha is i mange? 0 Siter
Gjest goodday Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har akkurat begynt å spare i fond. Dette er langtidssparing derfor lar jeg pengene stå selv om jeg ser at de minker nå. Du kan alltids flytte pengene dine til et sikrere fond. Jeg har kjøpt fond med aksjer i norske og nordiske selskaper og det var lurt på nåværende tidspunkt ifølge han jeg snakket med i banken. 0 Siter
fresja Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Jeg beholdt mesteparten av mine oljefond når de gikk ned, men nå er da mange av dem på veg oppover igjen. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Det er så enkelt som at du kjøper når verdien er nedadgående, og selger når den går opp (..ikke fullt så enkelt å greie timinga i praksis, riktignok). Nå skal du ikke selge. Ved å kjøpe andeler litt og litt over tid oppnår du den beste gevinsten. Da jevner kursfall og kursoppgang seg bedre ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.