Gå til innhold

Trusetråd;-)

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Når kaster dere trusene deres? Når dere vurderer dem utvaskete, eller når de er hullete? Ja eller når dere er leie av dem? Kanskje når de slutter å være faste i strikken?

Skrevet

Når de har blitt ødelagte, eller ikke passer lenger.

Skrevet

Jeg har kastet truser pga av hver av de tingene du nevner, men jeg har også hatt truser som jeg vel har beholdt litt "for lenge" fordi de er så myke og gode... blir litt sånn "mensentruser"..;-)

Under grunnen "lei av dem" som du nevner regner jeg da at de har en irrtierende passform, men er hele og pene.

Skrevet

Når det er hull i.

''Når det er hull i.''

Den har en dobbelbetydning, hehe.

Skrevet

''Når det er hull i.''

Den har en dobbelbetydning, hehe.

Absolutt, pluss at vi nå vet at candyqueen ikke ønsker seg truser med fransk åpning til valentindagen;-)

Skrevet

Absolutt, pluss at vi nå vet at candyqueen ikke ønsker seg truser med fransk åpning til valentindagen;-)

Hehe, sant det, men vi får se da om hun "åpner" for fransk åpning.

candyqueen_83
Skrevet

Hehe, sant det, men vi får se da om hun "åpner" for fransk åpning.

Hehe, heller fransk åpning en et revnet hull hvertfall. Hehe

Skrevet

Tror aldri jeg har hatt hullete truser eller slakk strikk i dem. Jeg kaster dem når de begynner å se utvaska ut...

Skrevet

Jeg kaster dem når de blir for slaskete, eller når det en sjelden gang går hull i dem.

Gjest Melis34
Skrevet

Oftes når de er utvasket (noe som jeg synes trusene fort blir) får liksom aldro nok truser jeg hehe....kjøper å kjøper....

Skrevet

Jeg kaster dem når de begynner se utvasket ut, eller får nupper.

:0)

Skrevet

Hull, dårlig strikk og generelt utvasket = kastes. Det kan ta veldig mange år.

Har et par som jeg fikk av en kjekk kar da vi gikk på høyskolen. De har jeg enda, og det er 20 år siden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...