Gå til innhold

Fjesboka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen smartinger som kan fortelle meg hvordan jeg lager hjerter når jeg poster noe på veggen?

Gjest den smarteste
Skrevet

noen flere tips??

Spørs hva du ønsker tips om det. Men sjekk privacyinnstillingene dine. Hvis du ikke har ønsker om at "hele verden" skal se alt du skriver og alle bilder du legger ut. Jeg regner med du har folk på vennelisten som ikke egentlig er "venner", men kollegaer, bekjente og andre som du ikke ønsker skal vite alt om privatlivet ditt. Lag lister for de som skal få se alt, de som skal få se f.eks "info" og "wall", men ikke bilder, etc. Det tror jeg er det viktigste med facebook. Begrens hva, hvor mye og til hvem.

brilleslangen
Skrevet

Spørs hva du ønsker tips om det. Men sjekk privacyinnstillingene dine. Hvis du ikke har ønsker om at "hele verden" skal se alt du skriver og alle bilder du legger ut. Jeg regner med du har folk på vennelisten som ikke egentlig er "venner", men kollegaer, bekjente og andre som du ikke ønsker skal vite alt om privatlivet ditt. Lag lister for de som skal få se alt, de som skal få se f.eks "info" og "wall", men ikke bilder, etc. Det tror jeg er det viktigste med facebook. Begrens hva, hvor mye og til hvem.

gentlig var det sforskjellige tegn jeg var ute etter. Finnes det flere tegn som går å lage og hvordan? fikk jo et eksempel

vennelista og hvem som har tilgang til å se ting har jeg god kontroll på..

Gjest den smarteste
Skrevet

gentlig var det sforskjellige tegn jeg var ute etter. Finnes det flere tegn som går å lage og hvordan? fikk jo et eksempel

vennelista og hvem som har tilgang til å se ting har jeg god kontroll på..

Jeg har denne: ♪♫•*¨*•.¸¸♫♪¸¸.•*¨*•♫♪

Tegn og sånt skriver jeg så og si aldri. Tror ikke jeg noen gang har laget hjerte i kommentar eller statusfelt.

Gjest den smarteste
Skrevet

Jeg har denne: ♪♫•*¨*•.¸¸♫♪¸¸.•*¨*•♫♪

Tegn og sånt skriver jeg så og si aldri. Tror ikke jeg noen gang har laget hjerte i kommentar eller statusfelt.

Hmm, den kom ikke opp sånn den skal se ut. Det skal være noter der det er kråketegn. Den linja har jeg forøvrig kun kopiert og pasta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...