Annabeth Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Noen smartinger som kan fortelle meg hvordan jeg lager hjerter når jeg poster noe på veggen? 0 Siter
Gjest den smarteste Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 noen flere tips?? Spørs hva du ønsker tips om det. Men sjekk privacyinnstillingene dine. Hvis du ikke har ønsker om at "hele verden" skal se alt du skriver og alle bilder du legger ut. Jeg regner med du har folk på vennelisten som ikke egentlig er "venner", men kollegaer, bekjente og andre som du ikke ønsker skal vite alt om privatlivet ditt. Lag lister for de som skal få se alt, de som skal få se f.eks "info" og "wall", men ikke bilder, etc. Det tror jeg er det viktigste med facebook. Begrens hva, hvor mye og til hvem. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Spørs hva du ønsker tips om det. Men sjekk privacyinnstillingene dine. Hvis du ikke har ønsker om at "hele verden" skal se alt du skriver og alle bilder du legger ut. Jeg regner med du har folk på vennelisten som ikke egentlig er "venner", men kollegaer, bekjente og andre som du ikke ønsker skal vite alt om privatlivet ditt. Lag lister for de som skal få se alt, de som skal få se f.eks "info" og "wall", men ikke bilder, etc. Det tror jeg er det viktigste med facebook. Begrens hva, hvor mye og til hvem. gentlig var det sforskjellige tegn jeg var ute etter. Finnes det flere tegn som går å lage og hvordan? fikk jo et eksempel vennelista og hvem som har tilgang til å se ting har jeg god kontroll på.. 0 Siter
Gjest den smarteste Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 gentlig var det sforskjellige tegn jeg var ute etter. Finnes det flere tegn som går å lage og hvordan? fikk jo et eksempel vennelista og hvem som har tilgang til å se ting har jeg god kontroll på.. Jeg har denne: ♪♫•*¨*•.¸¸♫♪¸¸.•*¨*•♫♪ Tegn og sånt skriver jeg så og si aldri. Tror ikke jeg noen gang har laget hjerte i kommentar eller statusfelt. 0 Siter
Gjest den smarteste Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har denne: ♪♫•*¨*•.¸¸♫♪¸¸.•*¨*•♫♪ Tegn og sånt skriver jeg så og si aldri. Tror ikke jeg noen gang har laget hjerte i kommentar eller statusfelt. Hmm, den kom ikke opp sånn den skal se ut. Det skal være noter der det er kråketegn. Den linja har jeg forøvrig kun kopiert og pasta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.