Gå til innhold

Skilsmissestatistikk blant sokker, hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er et menneske som er hjemme nesten hele tiden. Likevel har jeg nå en hel pose full av enslige sokker. Kan sokker skifte form under vask, slik at parene blir ulike?

Går dere noen gang med ulike sokker på dere?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Går dere noen gang med ulike sokker på dere?''

Ja, rett som det er. Men samme farge.

Gjest høstløv
Skrevet

Vi har dannet en forening: "De enslige sokkers landsforening."

Sokkene dine må organisere seg på lignende måte.

Skrevet

Her i huset er skilsmisseprosenten blant sokkepar skyhøy, vi har gitt opp. Så ja, vi går ofte med ulike sokker, alle sammen. Vi voksne har egentlig stort sett sokker i samme farge, da, så det synes ikke så godt.

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke ulike sokker. Men fenomenet med 'skilte' sokker er velkjent :-)

Jeg prøver å ha et sted å legge de enslige sokkene oppi, og så driver 'parring' med ujevne og sjeldne mellomrom. Har du forresten sjekket inni dynetrekk som er vasket? ;-)

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke ulike sokker. Men fenomenet med 'skilte' sokker er velkjent :-)

Jeg prøver å ha et sted å legge de enslige sokkene oppi, og så driver 'parring' med ujevne og sjeldne mellomrom. Har du forresten sjekket inni dynetrekk som er vasket? ;-)

''Har du forresten sjekket inni dynetrekk som er vasket? ;-)''

Det er der de er ja. Eller inni laknene enda oftere :-) Det er ikke så sjelden det dukker opp en sokk når jeg legger på nytt laken på senga.

Skrevet

Det er der de er ja. Eller inni laknene enda oftere :-) Det er ikke så sjelden det dukker opp en sokk når jeg legger på nytt laken på senga.

Ja, man burde egentlig ikke vaske sokker og truser sammen med sengetøy... ;-/

Skrevet

Ja, man burde egentlig ikke vaske sokker og truser sammen med sengetøy... ;-/

Nei, man burde ikke det. Men jeg blir nok for fristet til å få klesvasken unna til å la det være :-)

Skrevet

Nei, man burde ikke det. Men jeg blir nok for fristet til å få klesvasken unna til å la det være :-)

..samme her... ;.)

Skrevet

..samme her... ;.)

Godt å høre at det ikke bare er meg som tar snarveier :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg har valgt å kjøpe mange likens sokker...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Sengetøy vaskes for seg selv. Så det er ikke der våre sokker havner.

Men de forsvinner likevel.

Skrevet

Det bor sokketroll i vaskemaskinene - de spiser sokker...

Og jeg prøver å ikke bruke umake sokker :)

Skrevet

Det bor sokketroll i vaskemaskinene - de spiser sokker...

Og jeg prøver å ikke bruke umake sokker :)

Du er katolsk, aksepterer ikke skillsmisse, og bruker kun jomfruelige sokker? ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du er katolsk, aksepterer ikke skillsmisse, og bruker kun jomfruelige sokker? ;-)

Med vennlig hilsen

Eh... ikke helt kanskje ;)

Skrevet

Eh... ikke helt kanskje ;)

Så du har promiskuøse sokker? :glis:

Med vennlig hilsen

Gjest Madammen med fotan
Skrevet

He he he he. Du finner dine forsvunnede sokkebrødre inni hjørnet av dynetrekket ditt, inni en litt stor bukser eller noe (inni beinet) osv ;)

For å slippe: sørg for å forsikre deg om at begge de to gale faktisk havner sammen i skittentøyskurven...fest dem f.eks. ved å rulle toppen sammen og før du putter dem i maskinen...fest de to sprelske med en sikkerhetsnål!!

Prøve å pare sokker jevnlig, noen ganger overser vi de like, å saumfare esken kan gi oss noen flere sammensveisede.

Etter en tid, kast de overskytende og kjøp nye par, glem det som har vært!!!

Nei, jeg bruker ikke forskjellige sokker. Ei helle sokker som er veldig slitte eller har hull el. Kun pene rene sokker på mine juveler.

Skrevet

Så du har promiskuøse sokker? :glis:

Med vennlig hilsen

LOL!!! Følger ikke helt tankegangen din nå, men tanken er jo besnærende :)

Skrevet

LOL!!! Følger ikke helt tankegangen din nå, men tanken er jo besnærende :)

For å være helt ærlig så vet jeg ikke hvor mye tankegang det var å gå glipp av! Det var bare så fristende å brodere videre på "skillsmissestatistikk", til katolikker (som ikke aksepterer slikt), sokkeekteskap og umake sokker, videre til promiskuøse sokker! ;-)

Dog uten noe særlig mål og mening!

Alt godt,

Skrevet

Med vennlig hilsen

En jomfruelig sokk må jo per definisjon være en sokk som ennå ikke har blitt penetrert, og ergo er det vanskelig å se for seg at dette er noe man kan "bruke", med mindre man bruker den som skjerf eller innleggssåle i skoene ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...