Gå til innhold

Ringer du tilbake vist du ikke får svar

Gjest Jeg venter til de ringer meg tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg venter til de ringer meg tilbake
Skrevet

Vist du ringer noen på mobilen og dem ikke svarer,ringer du tilbake etter noen minutter eller venter du til de ringer tilbake selv?

Jeg spørr pga jeg har ei venninne som ringer ofte akkurat når jeg henter barn i barnehage og Sfo. Da er jeg opptatt og kan ikke svare. Det kan ta timer før jeg får tid til å ringe tilbaker pga at det er hektisk med middag og ting når vi kommer hjem.

Men hun kan ringe igjen etter 5 minutt og vente i 10 minutter og ringe igjen. Skulle tro at det var noe veldig viktig men det er det ikke

Skrevet

Tipper at hun ikke har barn selv. Jeg har ei venninne som konsekvent ringte midt i leggetida til mine to da de var mindre, uansett hvor mange hint jeg ga. Jeg hadde rett og slett veldig lite både tid og lyst til å skravle masse i telefonen på den tida.

Gjest segunda
Skrevet

Det kommer veldig anpå og er vel ingen spesiell kotyme for slikt. Kan ikke du bare ta dette opp med henne.

Skrevet

Egentlig litt sjelden at jeg ringer - jeg bruker sms mest mulig. Dersom jeg ringer og ikke får svar, og det er veldig viktig, sender jeg gjerne en sms som beskriver kort hva det gjelder og sier enten at jeg ringer seinere, eller ber vedkommende ringe meg når det passer. Jeg ringer sjelden opp igjen noen minutter seinere.

Gjest Jeg venter til de ringer meg
Skrevet

Tipper at hun ikke har barn selv. Jeg har ei venninne som konsekvent ringte midt i leggetida til mine to da de var mindre, uansett hvor mange hint jeg ga. Jeg hadde rett og slett veldig lite både tid og lyst til å skravle masse i telefonen på den tida.

Nei hun har ikke barn. Og det merkes :-)

Skrevet

Bare hvis det er veldig viktig, ellers venter jeg til jeg blir oppringt.

Skrevet

Det kommer alt an på hvem som ringer, og hva jeg tror det gjelder.

Skrevet

kommer an på hvor viktig det er. Som regel sender jeg da en sms, og ber de ta kontakt med meg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg ringer igjen noen timer senere.

Om noen ringer meg på mobil, og jeg ikke svarer så er det jo fordi jeg ikke er tilgjengelig. Jeg må si jeg ringer sjelden eller aldri tilbake. Er det viktig så venter jeg de ringer meg igjen- eller sender en SMS.

Skrevet

Nei hun har ikke barn. Og det merkes :-)

Tenkte meg det. Skyldes bare ubetenksomhet da, men kan være litt slitsomt.

Skrevet

Det kommer an på.

Er det en telefon jeg har ventet på, men ikke rakk å ta den da den ringte, da ringer jeg tilbake med en gang.

Er det en telefon som kommer midt under middagen f.eks. venter jeg til det passer med å ringe tilbake.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg ringer selv tilbake når det passer seg sånn. Ganske greit, for da vet folk flest det, og da ringer de aldri mer enn én gang ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...