Elis31 Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 På den ene doen er det plast, på den andre er det tre, men lakket selvsfølgelig. Det er fra den doen med tresete det lukter mest... Kan det være doringen tro...? Tre skal jo til en viss grad være selvrensende. Så jeg hadde sjekket kanten først. Jeg bruker også en slik flaske som man får innunder kanten der. Og det lukter urin om man ikke gjør det. Kan ellers varmt anbefale steamer for alle småplasser man ikke kommer til. Slik som feste til dolokket. I krinker og kroker i dusjen osv. Jeg kjøpte en billig på Clash Ohlson, men ønsker meg en dyrere. Men den har fungert helt greit. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Du får kjøpt dokoster som har to koster, hvor den ene er beregnet for den jobben :-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Kjøp en Karcher Dampvasker. Har du en? Hvilken type? Og er du fornøyd? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Bruker Domestos eller noe lignende som har en tut som er laget så man kan sprute oppunder den kanten. Har ikke hatt problemer med hverken lukt eller stygge render. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Ja, vasker med do-såpe som har sånn tut som går oppunder kanten. Også skrubber jeg så godt det lar seg gjør med dobørste som har en ekstra børste som er liten. Denne passer oppunder kanten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.