Gjest Voff...voff... Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Etter å ha blitt spist litt på av hunder ved et par anledninger er jeg skikkelig redd for menneskets såkalte "beste venn". Her hvor jeg bor møter jeg ofte på løse hunder. Det er en begrensende faktor i min utfoldelse ( Hvordan er egentlig dette med båndtvang i Oslo? Jeg bor så vidt utenfor Ring 3. Er det båndtvang her nå? Jeg vet at det er avsatt spesielle områder der en kan slippe hundene sine fritt og det er et flott tiltak, men hvordan er det ellers på andre steder? 0 Siter
Gjest Ukrania Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Vet ikke om det er båndtvang, men hundeloven gjelder uansett. Ta med fotografiapparat eller videoopptaker og dokumenter evt. brudd på loven. 0 Siter
Lora Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Vet ikke om det er båndtvang, men hundeloven gjelder uansett. Ta med fotografiapparat eller videoopptaker og dokumenter evt. brudd på loven. Det er ikke båndtvang i Oslo nå. 0 Siter
Axcia Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 http://www.friluftsetaten.oslo.kommune.no/skog_mark/retningslinjer_ferdsel_marka/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.