Gå til innhold

Kvinner: Er Trond Esepen Seim sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av dem som ikke skjønte hva damer så i ham.... helt til jeg så Varg Veum første gang. Nå kan jeg ikke få sett nok av ham!!

Hva synes dere?

Skrevet

Han er et av de mest sexy mannebein på denne jord :-) Verken mer eller mindre:-)

Skrevet

ja litt sexy :) hadde vært mer sexy om han så litt mer velstelt ut...

Skrevet

Han er et av de mest sexy mannebein på denne jord :-) Verken mer eller mindre:-)

Rart.... for han er jo ikke pen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei. Han er en flink skuespiller, men finnes ikke sexy.

Skrevet

Rart.... for han er jo ikke pen.

Han er vel pen nok på mannevis? Med pene trekk og vakkert smil:-) Men pen og sexy er jo ikke det samme da....

Skrevet

Nei. Han er en flink skuespiller, men finnes ikke sexy.

Jeg fatter ikke hvordan du kan unngå å se at han er sexy...:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan du kan unngå å se at han er sexy...:-)

Jeg har prøvd iherdig. På oppfordring fra Gyda lånte jeg videoen "Svarte penger - hvite løgner" fordi han skulle være så ekstra sexy i en dusjscene der. Men nope, ingen tiltrekning, gitt.

Skrevet

Jeg har ikke sett noen av Varg Veum filmene. Men det kan jeg godt forsøke, for jeg har likt bøkene og synes som sagt at Seim er flink som skuespiller.

Det forklarer saken:-) Ja, han er en flott skuespiller, det er helt sikkert. Så du får ta en titt på Varg Veum- filmene :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det forklarer saken:-) Ja, han er en flott skuespiller, det er helt sikkert. Så du får ta en titt på Varg Veum- filmene :-)

Will do! Og avlegger rapport etterpå.

Skrevet

Å ja, han er vanvittig hot og lekker. Blir helt svimmel og fnisete bare jeg tenker på ham.

Skrevet

Å ja, han er vanvittig hot og lekker. Blir helt svimmel og fnisete bare jeg tenker på ham.

Samme her :-)

Gjest digger han
Skrevet

Skulle liksom være "Espen" da :)

Ikke så lett å skrive rett når en er kåt?

Og ja, han er deilig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...