Gå til innhold

Forbaska!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest grrrr...om
Skrevet

På hvilken måte leverer du boken da? Her er det innleveringsautomat. Jeg bruker alltid den, for da sjekker jeg selv at bøkene blir registrert som levert.

Her er det snakk om et lite bibliotek i en småby som ikke har det nymoderne innsjekking/utsjekkings systemet du spør om. Dermed har vi ingen kontroll over hva som blir gjort. Dessuten kan vi levere bøker etter stengetid i luke i døra, og jeg mistenker at også her skjer det ofte glipper når døren åpnes neste dag. Det blir jo også litt rart å skulle kontrollere hver eneste gang til den ansatte om den har slettet alle bøkene på meg.

Gjest grrr..om
Skrevet

Det hender dessverre at det går litt for fort i svingene også hos oss, men jeg pleier i alle fall å beklage alt jeg kan når dette skjer. Vi er bare mennesker vi også :o)

Men stort sett viser vår erfaring at det er vi som har rett når vi hevder at boka (eller filmen eller cd'n) ikke er levert...

Det har skjedd altfor ofte for meg og mine barn til at jeg godtar slike feil. At feil skjer er en selvfølge, men når det skjer for ofte for samme familie så tør jeg ikke tenke på hvor stor feilmargin det egentlig er på alle låntakere til dette biblioteket tilsammen.

Skrevet

Her er det snakk om et lite bibliotek i en småby som ikke har det nymoderne innsjekking/utsjekkings systemet du spør om. Dermed har vi ingen kontroll over hva som blir gjort. Dessuten kan vi levere bøker etter stengetid i luke i døra, og jeg mistenker at også her skjer det ofte glipper når døren åpnes neste dag. Det blir jo også litt rart å skulle kontrollere hver eneste gang til den ansatte om den har slettet alle bøkene på meg.

''Det blir jo også litt rart å skulle kontrollere hver eneste gang til den ansatte om den har slettet alle bøkene på meg.''

Det er ikke det minste rart og jeg skjønner godt de som spør om alt er levert. :o) Da sjekker jeg på skjermen og snur skjermen min mot vedkommende slik at h*n kan se med egne øyne at kontoen er tom. Ikke noe problem. :o)

Skrevet

Det har skjedd altfor ofte for meg og mine barn til at jeg godtar slike feil. At feil skjer er en selvfølge, men når det skjer for ofte for samme familie så tør jeg ikke tenke på hvor stor feilmargin det egentlig er på alle låntakere til dette biblioteket tilsammen.

Høres ut som de ansatte bør ta seg litt sammen når det gjelder innleveringsrutiner rett og slett. Er dette noe som kan tas opp med overordnet ledelse?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...