Gjest fersk fisk Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Jeg bor sentralt i en by ved Oslofjorden og har tilgang til de fleste butikker. Sist gang kjøpte vi "fersk" vakumpakket fisk fra Obs, men jeg syntes ikke den smakte kjempeferskt. 0 Siter
siameser Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Jeg bor på kysten, og i byen vår har vi to fiskebutikker som begge ligger litt langt unna for meg. Mega har den beste fiskedisken her, de som jobber der har kunnskap om det de selger. Er ivrig hobbyfisker, så er litt nøye på akkurat detder. 0 Siter
tiliti Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Ultra og er stort sett fornøyd, men når man ser at fisken er 1 uke gammel allerede når den kommer inn til butikken blir man jo skeptisk. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Har du forsøkt Mega, som noen foreslår? Ica Maxi? Meny? 0 Siter
Axcia Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Hos fiskehandleren, eller vi fisker selv. Jeg kjøper aldri "fersk" fisk i butikken. Da kjøper jeg heller Findus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.