Gå til innhold

Hvor kjøper du fersk fisk?

Anbefalte innlegg

Gjest fersk fisk
Skrevet

Jeg bor sentralt i en by ved Oslofjorden og har tilgang til de fleste butikker. Sist gang kjøpte vi "fersk" vakumpakket fisk fra Obs, men jeg syntes ikke den smakte kjempeferskt.

Skrevet

Jeg bor på kysten, og i byen vår har vi to fiskebutikker som begge ligger litt langt unna for meg. Mega har den beste fiskedisken her, de som jobber der har kunnskap om det de selger. Er ivrig hobbyfisker, så er litt nøye på akkurat detder.

Skrevet

Ultra og er stort sett fornøyd, men når man ser at fisken er 1 uke gammel allerede når den kommer inn til butikken blir man jo skeptisk.

Skrevet

Har du forsøkt Mega, som noen foreslår?

Ica Maxi? Meny?

Skrevet

Hos fiskehandleren, eller vi fisker selv. Jeg kjøper aldri "fersk" fisk i butikken. Da kjøper jeg heller Findus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...