Gå til innhold

Hårete menn

Gjest dette lurer jeg på i dag....

Anbefalte innlegg

Gjest dette lurer jeg på i dag....
Skrevet

Hva synes dere om "hårete" menn?? Da mener jeg med veldig mye hår på brystet og og også noe på ryggen.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hårete menn er mye bedre enn "glattbarberte menn". Har lest at mange menn vil barbere seg både her og der- og det synes jeg er grufullt.

(men ja til barbering av skjegg)

Skrevet

Hva jeg synes om hårete menn avhenger av hva de har mellom ørene. :))

Skrevet

Hva jeg synes om hårete menn avhenger av hva de har mellom ørene. :))

Hvor mye hår de har mellom ørene?

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest maskulint
Skrevet

Jeg liker menn med mye hår, man kan spare meg for pels på ryggen.

Ellers foretrekker jeg 2-3 dagers skjegg.

Skrevet

Jeg er helt enig med sjøstjerna - menn skal være som de er fra naturens side, med hårvekst og det hele.

Skjegg eller ikke har jeg ingen sterke følelser for. Helt greit uten.

Skrevet

Jeg gir egentlig blanke i hvor mye eller lite hårvekst en mann har - hvis jeg liker mannen, liker jeg ham uansett.

Men skal jeg se på bilder av noen og bedømme utseendet, synes jeg det er ålreit med noe behåring, ja.

Skrevet

På generelt grunnlag er jeg lite begeistret for hår på rygg og skuldre. Men hvis min kjære tilfeldigvis hadde hatt hår der, hadde jeg nok beholdt han likevel altså :o)

Skrevet

Jeg liker menn som er menn - og menn har hår på brøstet :)

Men det finnes grenser da :)

Skrevet

Hvor mye hår de har mellom ørene?

;-)

Med vennlig hilsen

LOL!

Gjest Cougars
Skrevet

Hårete bryst, ikke på ryggen, ikke skjegg med mindre dette er og i en tøff klipp i et med barten, utenom det ikke skjegg eller bart, ikke skinnskjegg, gjerne langt hår på hodet, godt stusset og barbert kjønn

Ja takk

Skrevet

Hår på ryggen fikser jeg ikke. Litt hår på brystet er greit men ikke for mye. 3-dagers skjegg er nam! Men bart er ikke. Litt lengde på håret er fint. Liker best menn med mørkt hår (ikke blond)

Skrevet

Jeg synes det er finere med hårløs rygg enn hårete rygg, og jeg synes det er fineree med 'moderat' hårvekst på brystet enn tett matte.

Men jeg ville ikke vraket en jeg var glad i pga for mye hår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...