Gå til innhold

100 nyeste - sør, sør, sør, sør, sør

Anbefalte innlegg

Gjest venter på nord
Skrevet

Logge av og vente til det går over.

Skrevet

Er du ikke litt i overkant personfokusert nå?

Hvis du skriver seriøse innlegg selv, fremfor å klage over at andre skriver innlegg, så vil jo ikke "problemet" ditt oppstå.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Gjør det du, om du synes det er bedre.

Jeg foretrekker saklige innlegg.

Skrevet

Ja og så? Det er da virkelig bra at noen engasjerer ser på et forum som er opprettet nettopp for å diskutere. Om dette er samme person, eller mange personer spiller da overhodet ingen rolle... Herlighet...

Skrevet

Jeg liker innleggene til Sør, jeg - enten han skriver ting jeg er enig eller uenig i, er han saklig, kritisk og grundig, og viser til mange gode kilder og eksempler. Jeg synes rett og slett han hever debattnivået her inne.

-På Dol av og til
Skrevet

Hva er problemet? Synest han er flink. Har "lært"masse av han.

Skrevet

Jeg setter stor pris på at sør er tilbake som aktiv igjen. Tviler på at han er av den sorten som skriver anonyme sutreinnlegg og beklager seg over andres aktivitet.

Skrevet

Jeg setter stor pris på at sør er tilbake som aktiv igjen. Tviler på at han er av den sorten som skriver anonyme sutreinnlegg og beklager seg over andres aktivitet.

Ikke skriver jeg anonyme sutreinnlegg for å klage på min egen aktivitet heller! ;-)

Med vennlig hilsen, og takk!

Skrevet

Ikke skriver jeg anonyme sutreinnlegg for å klage på min egen aktivitet heller! ;-)

Med vennlig hilsen, og takk!

''Ikke skriver jeg anonyme sutreinnlegg for å klage på min egen aktivitet heller! ''

Tja, det er jeg nå alldeles ikke så sikker på, så nå fikk du meg nesten til å lure på om det faktisk er du som er trådstarter ;)

Gjest anonymfortiden
Skrevet

Jeg liker innleggene til Sør, jeg - enten han skriver ting jeg er enig eller uenig i, er han saklig, kritisk og grundig, og viser til mange gode kilder og eksempler. Jeg synes rett og slett han hever debattnivået her inne.

Ikke vet jeg hvem sør er, ikke vet jeg hvor lenge han har vært borte. Men i den tråden om 11. september, så slo det meg at han er utrolig fordomsfull, selv om han mener at han ikke er det, og i tillegg kritiserer han andre som han mener er fordomsfulle. og han tror fullt og fast på ting og undersøkelser som han finner på nettet selv, men innbiller meg at han ikke hadde godtatt andres "dokumentasjoner" hvis det var andre veien. Men det er nå min mening. Det kan selvfølgelig være fint med lange diskusjoner, men når han stempler en gruppe mennesker som mindre intelligente, og som egentlig ikke har noe med diskusjonen å gjøre, så kan jeg ikke akkurat kalle ham for saklig.

Skrevet

Ikke vet jeg hvem sør er, ikke vet jeg hvor lenge han har vært borte. Men i den tråden om 11. september, så slo det meg at han er utrolig fordomsfull, selv om han mener at han ikke er det, og i tillegg kritiserer han andre som han mener er fordomsfulle. og han tror fullt og fast på ting og undersøkelser som han finner på nettet selv, men innbiller meg at han ikke hadde godtatt andres "dokumentasjoner" hvis det var andre veien. Men det er nå min mening. Det kan selvfølgelig være fint med lange diskusjoner, men når han stempler en gruppe mennesker som mindre intelligente, og som egentlig ikke har noe med diskusjonen å gjøre, så kan jeg ikke akkurat kalle ham for saklig.

Jeg "stemplet" dem ikke - jeg refererte til en undersøkelse. Hvis det er noen som stempler mennesker så er det jo nettopp de som uttaler seg om folk som grupper - "muslimer", "innvandrere", osv.

Å gruppere folk som er tilhengere av politiske partier (SV, Frp, Ap, Høyre, osv.) er noe helt annet. Ikke bare har de stemt/støttet/meldt seg inn i partiene (en handling), de deler åpenbart politisk ståsted med andre i partiet.

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

Når det blir referert til en undersøkelse fra Statens sentralbyrå så er det ikke stempling. Da viser du til noe som har vært vitenskapelig undersøkt av den norske staten som garanterer at det har vært brukt vitenskapelige metoder.

Det er fantastisk å ha Sør her igjen. Nå er det morsomt å logge inn på dol.

Gjest segunda
Skrevet

Du kan gjerne logge av for min del. Jeg tror ikke jeg vil savne deg på samme måte som jeg har lenge savnet Sør på dol.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg "stemplet" dem ikke - jeg refererte til en undersøkelse. Hvis det er noen som stempler mennesker så er det jo nettopp de som uttaler seg om folk som grupper - "muslimer", "innvandrere", osv.

Å gruppere folk som er tilhengere av politiske partier (SV, Frp, Ap, Høyre, osv.) er noe helt annet. Ikke bare har de stemt/støttet/meldt seg inn i partiene (en handling), de deler åpenbart politisk ståsted med andre i partiet.

Med vennlig hilsen

''Å gruppere folk som er tilhengere av politiske partier (SV, Frp, Ap, Høyre, osv.) er noe helt annet. Ikke bare har de stemt/støttet/meldt seg inn i partiene (en handling), de deler åpenbart politisk ståsted med andre i partiet.''

Ville være et merkelig demokrati uten...!Og i et demokrati så forventes det ikke at motstandere kaller hverandre uintelligente..!

Så vis respekt, Sør!

Skrevet

''Å gruppere folk som er tilhengere av politiske partier (SV, Frp, Ap, Høyre, osv.) er noe helt annet. Ikke bare har de stemt/støttet/meldt seg inn i partiene (en handling), de deler åpenbart politisk ståsted med andre i partiet.''

Ville være et merkelig demokrati uten...!Og i et demokrati så forventes det ikke at motstandere kaller hverandre uintelligente..!

Så vis respekt, Sør!

Hvorvidt man kaller folk "uintelligente" har nok mer med høflighet og debatteknikk å gjøre, enn hvorvidt man lever i et demokrati.

Derutover så oppfordres du til å lese hva jeg skrev. Jeg referete til en undersøkelse.

Utover det så er det jo Frp som mener man skal kalle en spade for en spadre. Men det er visst selektivt...

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

Så vis respekt, Sør!

hehehehe..........Siv Jensen er ikke den som viker av veien for å si det andre om sine motstandere, og kunne godt ha referert til en slik undersøkelse hvis hun hadde tjent på det i en debatt:-)

Gjest segunda
Skrevet

Hvorvidt man kaller folk "uintelligente" har nok mer med høflighet og debatteknikk å gjøre, enn hvorvidt man lever i et demokrati.

Derutover så oppfordres du til å lese hva jeg skrev. Jeg referete til en undersøkelse.

Utover det så er det jo Frp som mener man skal kalle en spade for en spadre. Men det er visst selektivt...

Med vennlig hilsen

Stå på Sør:-) Er nicket ditt forresten himmelretningen sør eller uttalesen av sir?

hidi, the scorpion
Skrevet

Med vennlig hilsen

''Utover det så er det jo Frp som mener man skal kalle en spade for en spadre. Men det er visst selektivt...''

Om det er selektivt, så kan man fremdeles svare med høflighet, mange ting i livet jeg ikke liker, men jeg bestemmer heller ikke alt!

Like lite som du gjør;)

hidi, the scorpion
Skrevet

hehehehe..........Siv Jensen er ikke den som viker av veien for å si det andre om sine motstandere, og kunne godt ha referert til en slik undersøkelse hvis hun hadde tjent på det i en debatt:-)

Er det ikke menneskeheten som burde tjene på politiske avgjørelser?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...