Gå til innhold

100 nyeste - sør, sør, sør, sør, sør

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Utover det så er det jo Frp som mener man skal kalle en spade for en spadre. Men det er visst selektivt...''

Om det er selektivt, så kan man fremdeles svare med høflighet, mange ting i livet jeg ikke liker, men jeg bestemmer heller ikke alt!

Like lite som du gjør;)

Igjen, les hva som står skrevet. Jeg skal gjerne forsvare det jeg har skrevet, men gidder ikke forsvare meg mot det jeg ikke har skrevet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Stå på Sør:-) Er nicket ditt forresten himmelretningen sør eller uttalesen av sir?

Hei,

Det er en forkortelse for Sørlige, som igjen er en forkortelse for Sørlige Halvkule, som er nicket jeg begynte å bruke i 1998, da jeg bodde i SØR Afrika. :-)

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

Er det ikke menneskeheten som burde tjene på politiske avgjørelser?

Menneskeheten tjener ikke etter min mening på å ha Siv Jensen som toppolitiker i Norge. Ellers forstår jeg ikke hva du mener.

Gjest segunda
Skrevet

Hei,

Det er en forkortelse for Sørlige, som igjen er en forkortelse for Sørlige Halvkule, som er nicket jeg begynte å bruke i 1998, da jeg bodde i SØR Afrika. :-)

Med vennlig hilsen

OK, har lurt på dette en stund;-) Interessant at du bodde i Sør-Afrika på den tiden. Jeg kjenner nordmenn som bodde der da, og har alltid tenkt at dit vil jeg en dag.

Skrevet

OK, har lurt på dette en stund;-) Interessant at du bodde i Sør-Afrika på den tiden. Jeg kjenner nordmenn som bodde der da, og har alltid tenkt at dit vil jeg en dag.

Hei,

Sør Afrika er spennende, men ikke et sted jeg ville valgt å bo, for å si det sånn. Det er for farlig (man føler seg ikke trygg), og volden er for vilkårlig.

Da ville jeg heller valgt et sted i Latin-Amerika.

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Igjen, les hva som står skrevet. Jeg skal gjerne forsvare det jeg har skrevet, men gidder ikke forsvare meg mot det jeg ikke har skrevet.

Med vennlig hilsen

Så da kan ingen svare deg?

Alle dine argumenter er tatt ut fra en bok, vi _lever_ våre...argumenter!

Har lite til overs for deg og dine forhåndstrykte svar. Som likssom skal være universale....Har mer sansen for ærlige svar;)

Skrevet

Fordomsfull eller bare praktiserende jantelov?

Synes sør skriver mye bra, og argumenterer på en helt grei måte. Fakta er en fin bil.

Skrevet

Så da kan ingen svare deg?

Alle dine argumenter er tatt ut fra en bok, vi _lever_ våre...argumenter!

Har lite til overs for deg og dine forhåndstrykte svar. Som likssom skal være universale....Har mer sansen for ærlige svar;)

Så da kan de svare på det jeg skriver, og ikke det du dikter opp at jeg skriver.

hidi, the scorpion
Skrevet

Så da kan de svare på det jeg skriver, og ikke det du dikter opp at jeg skriver.

I mine øyne er du en øyenstikker!

Du har ingen egen mening, men slår deg rundt med "faste sannheter", du har bare ikke peiling!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du har ingen egen mening, men slår deg rundt med "faste sannheter", du har bare ikke peiling!

Les ditt eget svar.

Så vurder følgende: Er det slike svar du selv ville foretrukket å få?

Skrevet

Men at du synes det er da vel ikke mitt problem, men ditt eget problem.

:-)

Gjest segunda
Skrevet

Hei,

Sør Afrika er spennende, men ikke et sted jeg ville valgt å bo, for å si det sånn. Det er for farlig (man føler seg ikke trygg), og volden er for vilkårlig.

Da ville jeg heller valgt et sted i Latin-Amerika.

Med vennlig hilsen

Jeg har nok aldri tenkt at jeg vil bo i Sør-Afrika i lengden, men reise dit. Har du bodd i Latin-Amerika? Jeg har bare vært i Mexico i ti dager. Hvis du har bodd mange steder i verden er du kanskje den som kunne hjelpet meg:-)

Skrevet

Jeg har nok aldri tenkt at jeg vil bo i Sør-Afrika i lengden, men reise dit. Har du bodd i Latin-Amerika? Jeg har bare vært i Mexico i ti dager. Hvis du har bodd mange steder i verden er du kanskje den som kunne hjelpet meg:-)

Hei,

Jeg har bodd flere år i Brasil (derfor snakker jeg portugisisk), men også besøkt Argentina, Peru og Mexico. I Brasil bodde jeg hovedsakelig i Rio de Janeiro, men reiste fra Porto Alegre i sør, til Fortaleza i nord.

Jeg savner Rio de Janeiro.

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

Hei,

Jeg har bodd flere år i Brasil (derfor snakker jeg portugisisk), men også besøkt Argentina, Peru og Mexico. I Brasil bodde jeg hovedsakelig i Rio de Janeiro, men reiste fra Porto Alegre i sør, til Fortaleza i nord.

Jeg savner Rio de Janeiro.

Med vennlig hilsen

Bor du i Norge nå? Jeg antar at du ville huske meg hvis jeg røpet et nick som jeg brukte for mange år siden. Jeg kunne tenkt meg et utenlandsopphold for en stund og ser meg litt rundt.

Du er kanskje personen som jeg trenger å snakke med. Kunne vi maile anonymt til hverandre? Jeg forventer ikke at du røper identiteten din til et ukjent nick på dol.

Skrevet

Bor du i Norge nå? Jeg antar at du ville huske meg hvis jeg røpet et nick som jeg brukte for mange år siden. Jeg kunne tenkt meg et utenlandsopphold for en stund og ser meg litt rundt.

Du er kanskje personen som jeg trenger å snakke med. Kunne vi maile anonymt til hverandre? Jeg forventer ikke at du røper identiteten din til et ukjent nick på dol.

Hei,

Ja, jeg bor i Norge nå.

Send gjerne en epost til [email protected] :-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...