Gå til innhold

Spesifiserte restplassreiser

Anbefalte innlegg

Gjest Vil dra snart
Skrevet

Noen ganger står det to romsleilighet for 4 personer, kan vi risikere et ukjent menneske i samme leilighet hvis vi drar 3 stk?

Og når det står etromsleilighet, kan vi da ta den om vi er tre stk?

Vanskelig dette her med alle spørsmålene som dukker opp. Kanskje det hadde vært bedre å dratil et reisbyrå enn å handle selv på nettet?

Gjest høstløv
Skrevet

Prøv å søke på reisene, da får du svaret.

Er det to roms leilighet for fire personer, må du betale for den sengen dere ikke bruker.

Vedr. ettroms leilighet, så må du se etter om det er mulighet for en ekstra seng.

Gjest Vil dra snart
Skrevet

Prøv å søke på reisene, da får du svaret.

Er det to roms leilighet for fire personer, må du betale for den sengen dere ikke bruker.

Vedr. ettroms leilighet, så må du se etter om det er mulighet for en ekstra seng.

Jo, takk for tips, men jeg lette jeg serru, uten å finne svar på det. Faktisk så fant jeg ikke en gang ut akkurat hvor reisen bar en gang :S

Noen steder stor det "Gran Canaria" og ikke noe mer!

Enten så er det noe rart eller så gjør jeg noe vestentlig feil :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...