Gjest Kate -74- Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Natt til Lørdag begynte 8 åringen å kaste opp.I natt begynte jeg. Skulle egentlig jobbe men kunne jo ikke det da. Kaster ikke opp lengere men får ikke i meg mye mat. Lurer på om jeg skal dra på jobb i morgen eller er jeg fortsatt smittsom? Vært hatt en del 2-3 dagers fravær det siste halvårert. Mest pga at 1 åring har vært mye syk etter barnehagestart. Får en ekkel følelse når jeg er så mye borte men får ikke gjordt mye med det. Har jobbet i bedriften i 10 år og har ikke vært mye syk før dette. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Ta deg en hjemmedag. 48 timer etter oppkast høres overdrevent ut, men funker utmerket mtp smittespredning ) 0 Siter
Axcia Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Du skal ta hensyn til dine kolleger etc, og holde deg og dine borte fra jobb/skole i 48 timer etter siste diare/oppkast-runde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.