Gå til innhold

Omgangssyken

Anbefalte innlegg

Gjest Kate -74-
Skrevet

Natt til Lørdag begynte 8 åringen å kaste opp.I natt begynte jeg. Skulle egentlig jobbe men kunne jo ikke det da. Kaster ikke opp lengere men får ikke i meg mye mat. Lurer på om jeg skal dra på jobb i morgen eller er jeg fortsatt smittsom?

Vært hatt en del 2-3 dagers fravær det siste halvårert. Mest pga at 1 åring har vært mye syk etter barnehagestart. Får en ekkel følelse når jeg er så mye borte men får ikke gjordt mye med det.

Har jobbet i bedriften i 10 år og har ikke vært mye syk før dette.

Skrevet

Ta deg en hjemmedag. 48 timer etter oppkast høres overdrevent ut, men funker utmerket mtp smittespredning :o)

Skrevet

Du skal ta hensyn til dine kolleger etc, og holde deg og dine borte fra jobb/skole i 48 timer etter siste diare/oppkast-runde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...