meg__123! Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Skrevet 14. februar 2010 Vi storgleder oss. Vi skal til Florida og DisneyWorld oi så spennende da ... hadde ikke hatt noe imot en ferie jeg heller akkurat .. 0 Siter
Gjest Sliten mor her i gården Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Vi storgleder oss. Vi skal til Florida og DisneyWorld Å fy fanden *hopper i kofferten til jubalong70 med håp om å bytte bort bortskjemt mann og barn med en ti år yngre og lekker cowboy* Sukk! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Nei, vi feirer ikke valentindag. men vi feiret morsdagen - fikk frokost og kaffe på senga, og to gaver fra ungene :-) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Fikk gave i dag tidlig og barn og mann lagde deilig frokost med masse godt. Kost oss med boller og en herlig dag ute. Helt perfekt! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 nei, vi har feiret morsdag hos svigermor. Dette valentins opplegget får den yngre garde ta seg av. Min 12 år gamle sønn har vært å kjøpt gave til kjæresten sin og han har også fått av henne :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Å,så herlig! Må kose dere masse,og riktig god tur :-) Tusen takk - det er planen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 oi så spennende da ... hadde ikke hatt noe imot en ferie jeg heller akkurat .. Jeg kjenner det passer utrolig godt med ferie nå! Godt med et avbrekk fra vinteren 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Å fy fanden *hopper i kofferten til jubalong70 med håp om å bytte bort bortskjemt mann og barn med en ti år yngre og lekker cowboy* Sukk! LOL!!! Jeg håper inderlig jeg kan beholde både mann og barn jeg da, men det blir utrolig godt å rømme litt fra hverdagsslit og økende snømengder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.