Gå til innhold

Konkurranser/leker i 50 års lag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dropp hele idéen. Selskapsleker er både pinlig og ødeleggende for enhver god fest.

Enig - bortsett fra eventuelt en eller annen organisert greie for å få folk til å bytte plass en gang eller to. For de som er utadvente, er det ikke nødvendig, men det er litt kjipt hvis en ikek har så lett for å prate, og så ikke får kontakt med noen akkurat der en sitter.

Gjest spørreren

Dropp hele idéen. Selskapsleker er både pinlig og ødeleggende for enhver god fest.

Helt enig!

Når en har det trivelig, har fått god mat og drikke, satt seg ned i en god prat med hyggelige folk og livet virkelig er verdt å leve -- da kommer en idiot og ødelegger hele trivselen med selskapsleker :-(

Synes i grunnen det selv. Men har vært med på fester der det har livet opp stemningen og det så ut til at de som var med hadde det skikkelig gøy (iallfall utad). Dette gjelder godt voksne mennesker. Men personlig er jeg ikke for det.

Annonse

En artig quiz el tilsvarende helt i starten av selskapet har jeg opplevd som vellykket i noen selskaper. Dette kan bidra til å lette på stemningen spesielt dersom det er mange som ikke kjenner hverandre. Man må selvsagt være inndelt i lag, og laginndelingen må være gjennomtenkt :-)

Jeg synes man bør la være å avbryte et vellykket selskap som er godt i gang med ymse selskapsleker, fordi det kan bryte opp en god stemning som allerede er der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...